۲۶ مهر ۱۳۹۷، ۱۴:۱۴
کد خبر: 83070426
T T
۰ نفر
خدمتگزاري صادقانه پايه هاي نظام را محكم تر مي كند

قزوين – ايرنا - رييس كل دادگستري استان قزوين گفت: خدمتگزاري صادقانه پايه هاي نظام اسلامي را مستحكم تر كرده و موجب دلگرمي و اميدواري مردم به آينده مي شود.

به گزارش ايرنا حجت الاسلام والمسلمين نورالله قدرتي روز پنجشنبه در جلسه شروع به كار دادستاني قزوين كه در سالن جلسات دادسرا برگزار شد، گفت: بزرگترين نعمت در نظام اسلامي خدمتگذاري به مردم است و بايد از فرصت مسئوليت به بهترين نحو براي خدمت رساني به مردم استفاده كرد.
وي افزود: رافت به خلق و نفع رساني به انسان ها موجب قرب و نزديكي به خداوند مي شود و يكي از راه هاي جذب رحمت الهي است.
مقام ارشد قضايي استان خاطرنشان كرد: جايگاه مديران در نظام اسلامي و ولايي جز خدمتگذاري به مردم نيست و اگر مديري خود را فراتر از اين حد بداند در جايگاه خود موفق نخواهد بود.
حجت الاسلام قدرتي افزود: مسئولان قضايي بايد به اهميت جايگاه خود واقف باشند و در اين مقام نهايت تلاش خود را براي رفع مشكلات مردم به كار گيرند.
وي گفت: يكي از راه هاي خدمت به خلق تسريع در رسيدگي به پرونده هاي قضايي به ويژه پرونده هاي جرايم خشن و خاص است كه به دادستان جديد قزوين در اين زمينه توصيه هاي لازم را داشته ايم.
رييس كل دادگستري قزوين خاطرنشان كرد: البته در رسيدگي سريع به پرونده ها هيچ گاه نبايد از مدار قانون خارج شد بلكه بايد با حفظ اصول قانوني و شرعي قضاوتي عادلانه و سريع داشت.
وي با اشاره به اهميت پيشگيري از وقوع جرم بيان داشت: طبق قانون اساسي اين مهم بر عهده قوه قضائيه نهاده شده است و بايد دادستان جديد قزوين به اين موضوع توجه ويژه داشته باشد.
محمد قاسمي دادستان جديد قزوين با ۲۶ سال سابقه فعاليت در دستگاه قضايي پيش از اين معاون قضايي رييس كل دادگستري استان قزوين بود.
6101

سرخط اخبار استان‌ها