۲۰ مهر ۱۳۹۷، ۱۲:۵۳
کد خبر: 83063103
T T
۰ نفر
مدیرعامل پرسپولیس:میزبان شایسته ای برای فینال خواهیم بود

تهران -ایرنا- مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: با توجه به حساسیت برگزاری دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا ستادی با حضور وزیر ورزش تشكیل شد، همگی برای رفع مشكلات و معایب عزم جدی دارند تا میزبان شایسته ای برای ایران باشیم .

به گزارش روز جمعه ایرنا از وزارت ورزش، «حمید رضا گرشاسبی» باتوجه به شرایط حساس پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا گفت: پرسپولیس به خوبی تا این مرحله از لیگ قهرمانان آسیا پیش آمده و مهمترین بازی هم قبل از رسیدن به فینال بازی روز اول آبان در برابر السد قطر است كه كار سختی پیش رو داریم اما با تلاش بچه ها می توانیم برای اولین بار به فینال راه پیدا كنیم .
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: كنفدراسیون فوتبال آسیا یك سری الزامات سخت افزاری و نرم افزازی را ابلاغ كرده كه با توجه به حساسیت موضوع وزیر ورزش و جوانان ستادی برای پیگیری تشكیل داده اند ، جلسه سوم ستاد با حضور وزیر ورزش برگزار شد.
وزیر ورزش و جوانان روز پنجشنبه در نشست هماهنگی فراهم كردن امكانات مناسب میزبانی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا افزود: همه ما یك نام هستیم آن هم نام بلند ایران عزیز است، همه منابع و اعتبارات لازم را برای بازسازی استادیوم آزادی بر عهده می گیریم.
سلطانی فر از همه مدیران فدراسیون فوتبال و شركت توسعه و نگهداری خواست تمام اهتمام خود را برای فراهم كردن شرایط مناسب برای میزبانی در بازی برگشت نیمه نهایی مقابل السد و انشاالله فینال آسیا بكار ببندند و وزارت ورزش و جوانان همه منابع و اعتبارات لازم را بر عهده خواهد گرفت.
دیدار برگشت تیم های پرسپولیس و السد قرار است روز اول آبان ماه در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شود. دیدار رفت روز 10 مهر به میزبانی قطر با برتری یك بر صفر سرخپوشان رقم خورد.
** 1528**1601**
۰ نفر

سرخط اخبار ورزش