۱۲ مهر ۱۳۹۷، ۱۰:۳۴
کد خبر: 83054104
T T
۰ نفر
70 برنامه فرهنگي ورزشي در هفته تربيت بدني نهاوند تدوين شد

همدان-ايرنا- رئيس ورزش و جوانان نهاوند گفت: 70 برنامه فرهنگي ورزشي در گراميداشت هفته تربيت بدني در اين شهرستان تدوين و در مرحله اجرا قرار گرفت.

مهرداد سعدي نژاد روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ايرنا اظهار داشت: برگزاري مسابقات مختلف ووشو، كشتي، واليبال، كوهنوردي، فوتسال، كاراته، بدمينتون، فوتبال و مسابقات بومي محلي در سطح استان و شهرستان از مهمترين برنامه هاي اجرايي در هفته تربيت بدني است.
وي تجليل از پيشكسوتان ورزش، برگزاري مراسم به مناسبت هفته تربيت بدني در زورخانه پورياي ولي، ديدار با امام جمعه و خانواده معظم شهداي ورزشكار و برگزاري همايش پياده روي را از ديگر برنامه هاي مهم اجرايي در اين هفته عنوان كرد.
سعدي نژاد خاطرنشان كرد: اجراي ورزش صبحگاهي، غبارروبي و عطر افشاني گلزار شهدا توسط هيات هاي ورزشي، ورزشكاران و كاركنان اداره ورزش و جوانان از ديگر برنامه هاي گراميداشت هفته تربيت بدني در اين شهرستان است.
وي توسعه و ترويج ورزش در خانه و خانواده، هدايت جامعه به ورزش‏ هاي همگاني، توجه به ورزش و تلاش بر توسعه آن در ميان همه اقشار جامعه و افزايش توانايي هاي جسمي و روحي را از اهداف اين برنامه ها عنوان كرد.
هم اكنون بيش از 6 هزار ورزشكار سازمان يافته در سطح شهرستان نهاوند فعال هستند.
7520/2090

سرخط اخبار استان‌ها