۷ مهر ۱۳۹۷، ۲۱:۵۰
کد خبر: 83048645
T T
۰ نفر
یوونتوس تیم 10 نفره ناپولی را مغلوب كرد

تهران-ایرنا- تیم فوتبال یوونتوس درحساس ترین دیدار هفته هفتم رقابت های سری آ تیم ناپولی جدی ترین رقیبش برای كسب عنوان قهرمانی در این رقابت ها كه از دقیقه 58 به بعد با اخراج «ماریو روی» 10 نفره شد را شكست داد.

به گزارش ایرنا؛ شاگردان« ماسمیلیانون آلگری» شنبه شب و درورزشگاه یوونتوس با غلبه 3 بر یك برناپولی به هفتمین برد متوالی خود در رقابت های سری آ دست یافتند و فاصله خود با این تیم صدر جدول به 6 امتیاز افزایش دادند.
ابتدا «دنیس مرتنس» مهاجم ملی پوش بلژیكی تیم ناپولی دردقیقه 10 برای این تیم گلزنی كرد و تیمش را پیش انداخت اما این پایان كار در این دیدار نبود و «ماریو مانژوكیچ» مهاجم كروات تیم یوونتوس در دقایق 26 و 49 دو بار برای تیمش گلزنی كرد و دروازه «دیوید اوسپینا» سنگربان كلمبیایی حریف را گشود.
درادامه شاگردان آلگری یك بار دیگر نیز گلزنی كردند و این بار نوبت «لئوناردو بونوچی» مدافع پیش تاخته این تیم بود كه گلزنی كند.
بدین ترتیب یوونتوس با این برد و در حالیكه هنوز رقابت های هفته هفتم به پایان نرسیده با 21 امتیاز در صدر جدول رده بندی این مسابقات ماند و دست نیافتنی تر شد.
ناپولی نیز با 15 امتیازی موقتا دررده دوم باقی ماند.
پس از گل ها مهم ترین اتفاق در این دیدار اخراج «» ماریو روی سیلوا» مدافع پرتغالی تیم ناپولی دردقیقه 58 از زمین بازی بود.
«لوكا بنتی» داور این دیدار ابتدا دردقیقه 26 به ماریو روی كارت زرد نشان داد واو را جریمه كرد و دردقیقه 58 به دنبال تكرار خطاهای متعدد این بازیكن كارت زرد دوم را به این مدافع نشان داد و او را از زمین بازی اخراج كرد.
البته او به «كولیبالی»، «هیسا» و «اینسینیه» دیگر بازیكنان این تیم كارت زرد نشان داد و آنان را جریمه كرد.
در نقطه مقابل او به «بونوچی» مدافع تیم یوونتوس نیز كارت زرد نشان داد و او را از جرایم مرتكب شده در این دیدار بی نصیب نگذاشت.
تركیب تیم یوونتوس:
شزنی، كانسلو، بونوچی، كیه لینی، ساندرو، پیانیچ، ماتوئیدی، امره جان، دیبالا، مانژوكیچ و كریستیانو رونالدو.
تركیب تیم ناپولی:
اوسپینا، هیسا، كولیبالی، آلبیول، رای، آلن، همشیك، ژیلنسكی، كایخون، مرتنس و اینسینیه.
ورزشی**9144 **1908
۰ نفر

سرخط اخبار ورزش