۲۵ شهریور ۱۳۹۷، ۹:۴۳
کد خبر: 83034543
T T
۰ نفر
كاروان وسایل و تجهیزات ورزشی و بهداشتی به مناطق محروم قزوین اعزام شد

قزوین - ایرنا - وسایل و تجهیزات ورزشی و بهداشتی روز یكشنبه با حضور مهرزاد حمیدی معاون تربیت بدنی و سلامت وزیر آموزش و پرورش در قالب30خود رو با اعتباری بیش از 10میلیارد ریال به مدارس مناطق كم برخوردار استان قزوین ارسال شد.

به گزارش ایرنا مدیركل آموزش و پرورش قزوین در مراسم اعزام این كاروان گفت:این اقلام در قالب پروژه مهر و همزمان با بازگشایی مدارس، به مناطق كم برخوردار ارسال می شود.
سالار قاسمی افزود: همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید31 پروژه عمرانی آموزشی با اعتباری بیش از 350میلیارد ریال افتتاح خواهد شد.
وی با بیان اینكه امروز یكی از دوران های درخشان آموزش و پرورش ایران بعد از انقلاب در زمینه تربیت و سلامت است گفت: ارسال این كاروان كه در كل كشور نیز جریان دارد با وجود تمام كمبودها و مشكلات قابل تقدیر است.
مدیركل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: یكی از كارهای خوب ،توجه ویژه به پیشكسوتان ورزش بوده و دفتری برای این قشر در اداره كل در نظر گرفته شده كه با گردهم آمدن اعضا بایكدیگر در ارتباط هستند.
قاسمی افزود: فعالیتهای ورزشی و فرهنگی باید به ایجاد نشاط علمی و تربیتی منجر شود و خروجی این امر باید این باشد كه درس و هنر زندگی كردن را بیاموزند.
7388/6012

سرخط اخبار استان‌ها