۱۶ شهریور ۱۳۹۷، ۱۳:۳۴
کد خبر: 83025480
T T
۰ نفر

2 مسئول به اتهام مفاسد اقتصادی در مرودشت دستگیر شدند

۱۶ شهریور ۱۳۹۷، ۱۳:۳۴
کد خبر: 83025480
2 مسئول به اتهام مفاسد اقتصادی در مرودشت دستگیر شدند

شیراز- ایرنا - یك منبع نزدیك به ایرنا گفت: سربازان گمنام امام زمان (عج) 2 فرد مسوول در شهرستان مرودشت را به اتهام مفاسد اقتصادی دستگیر كردند.

وی جمعه با اشاره به این كه مبارزه با مفاسد اقتصادی از مسایل مهم در دستور كار وزارت اطلاعات است اعلام كرد: كارشناس هماهنگی عمرانی فرمانداری و بخشدار مركزی شهرستان مرودشت دستگیر شدند.
پیش از این اداره كل اطلاعات استان فارس با صدور اطلاعیه ای ضمن تاكید بر تشدید فعالیت این اداره كل در برابر اقدامات منجر به اخلال در فضای اقتصادی جامعه و مفاسد اقتصادی، آمادگی خود را برای دریافت گزارش های مردمی در این زمینه اعلام كرد.
ستاد خبری اداره كل اطلاعات استان فارس در این اطلاعیه از اعتماد عمیق مردم به فرزندان خود در این اداره كل قدردانی كرده و اطمینان داده است كه بیش از پیش اقدامات خلاف قانون در عرصه‌ اقتصادی را رصد و با اخلالگران این عرصه مقابله‌ قانونی خواهد كرد.
این اطلاعیه افزوده است: برخورد با برخی از باندهای ارتشاء، اختلاس در ادارات و شهرداری‌ها، مبارزه با اخلالگران در بازار ارز و خودرو و محتكران كالا، جلوگیری از فرار مالیاتی و قاچاق دارو، ممانعت از ورود گندم‌های آلوده به چرخه مصرف، مقابله با زمین‌ خواری و موارد متعدد دیگر بخشی از افتخارات و ثمرات این مجاهدت‌های خاموش است.
در ادامه این اطلاعیه بیان شده است: این اداره كل با آگاهی از فشارهای روانی و اقتصادی روزهای اخیر بر مردم خصوصا اقشار متوسط و ضعیف جامعه، دامنه اشراف و تسلط اطلاعاتی را گسترش داده و با بكارگیری تمام ظرفیت‌ها، بر حجم اقدامات مقابله‌ای و برخورد قاطع با سوداگران اقتصادی افزوده است.
در ادامه این اطلاعیه آمده است: ضمن تشكر از اعتماد عمیق مردم عزیز به فرزندان خود در اداره كل اطلاعات فارس و قدردانی از احساس مسئولیت و مشاركت آنان در ارایه‌ گزارش تخلفات و موارد سوء اقتصادی، مراتب آمادگی بیش از پیش خود را برای دریافت اخبار و گزارش‌های مردمی به ستاد خبری اداره كل اعلام داشته و به عموم مردم شریف استان اطمینان خاطر می‌دهد تا حاكم شدن آرامش و امنیت پایدار، این مسیر را با اتكا به خداوند متعال، مقتدرانه ادامه خواهد داد.
سی و یكم خرداد 97 رئیس كل دادگستری فارس اعلام كرد: پرونده‌ شهرداری و شورای شهر مرودشت به اتهامات مربوط به ارتشا در دادسرای مركز استان تحت نظارت و رسیدگی است و براساس گزارش‌های ارائه شده، شهردار، كاركنانی از شهرداری، تعدادی از اعضای شورای شهر و تعدادی از افراد دیگر متهم هستند كه مجموعا 29 نفر را شامل می‌شود.
علی القاصی اتهامات این افراد را مشاركت در پرداخت رشوه و دریافت رشوه اعلام و اضافه كرد: متهمان ردیف‌های اول تا پنجم و هفتم تا دهم این پرونده با قرار بازداشت موقت در زندان بسر می‌برند و یك نفر هم با قرار وثیقه آزاد است؛ متهمان ردیف‌های یازده تا 29 هم كه عمدتا پرداخت كنندگان رشوه را شامل می‌شود، با قرار وثیقه آزاد هستند.
مرودشت در 45 كیلومتری شمال شیراز است.
9873 / 1876

سرخط اخبار استان‌ها