۵ شهریور ۱۳۹۷، ۱۳:۱۰
کد خبر: 83013642
T T
۰ نفر
23 طرح در شهرستان كیار بهره برداری شد

شهركرد- ایرنا- 23 طرح عمرانی، خدماتی روز دوشنبه همزمان با چهارمین روز هفته دولت در شهرستان كیار به بهره برداری رسید.

به گزارش ایرنا، مدیركل جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری چهارمحال و بختیاری در آیین بهره برداری از این طرح ها، افزود: این تعداد طرح با اختصاص اعتباری افزون بر 78 میلیارد ریال بهره برداری شد.
ملك محمد قربانپور ادامه داد: طرح هادی روستایی برای روستاهای سرتشنیز، جغدان و سلم، اجرای فاز دوم سیستم آبیاری بارانی باجگیران، پرورش بوقلمون، زیرسازی و آسفالت معابر 6 روستا، تكمیل بوستان روستایی و افتتاح ساختان دهیاری جغدان از جمله این طرح هاست.
وی ادامه داد: تامین آب روستاهای برنجگان، دوپلان و سلم، نصب تجهیزات شبكه های توزیع برق، نصب و تعویض كنتورهای چند زمانه، اصلاح و بهینه سازی روشنایی معابر و اجرای آسفالت معابر شهرك صنعتی تشنیز از دیگر طرح های بهره برداری شده شهرستان كیار است.
قربانپور به كلنگ زنی 7 طرح در این شهرستان اشاره كرد و گفت: برای اجرای این تعداد طرح شامل طرح های برق رسانی، زیرسازی معابر و ایجاد بوستان كودك، به 7 میلیارد ریال اعتبار نیاز است.
مدیركل جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری چهارمحال و بختیاری با اشاره به دستاوردهای نظام و خدمات دولت تدبیر و امید، خاطر نشان كرد: امید است بتوان با خدمات رسانی مطلوب تر به مردم در جهت كسب رضایتمندی آنها بیش از پیش گام برداشت.
به گزارش ایرنا، شهرستان كیار با 56 هزار نفر جمعیت در30 كیلومتری شهركرد قرار دارد.
همزمان با هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، 243 طرح با اعتبار 2 هزار و 185میلیارد ریال سرمایه گذاری در چهارمحال و بختیاری بهره برداری و افتتاح می شود.
7363/2097

سرخط اخبار استان‌ها