۲۷ مرداد ۱۳۹۷، ۱۱:۰۶
کد خبر: 83004488
T T
۰ نفر

51 طرح عمراني در ساوجبلاغ آماده بهره برداري شد

۲۷ مرداد ۱۳۹۷، ۱۱:۰۶
کد خبر: 83004488
51 طرح عمراني در ساوجبلاغ آماده بهره برداري شد

كرج - ايرنا- فرماندار ساوجبلاغ اعلام كرد كه در آستانه هفته دولت 51 طرح عمراني در اين شهرستان آماده بهره برداري شده است.

به گزارش ايرنا، ابوالقاسم پاليز گير روزشنبه در نشست شوراي اداري ساوجبلاغ كه با محوريت كنگره بزرگداشت شهدا و اجلاسيه 414 شهيد سرافراز ساوجبلاغ برگزار شد، افزود: اين طرح ها با اعتباري بالغ بر 334 ميليارد تومان در بخش هاي مختلف ساوجبلاغ به بهره بر داري مي رسد.
وي بيان داشت: مديريت اجرايي شهرستان با 13طرح عمراني ، دهياري ها با 31 طرح و بخش خصوصي با 7 طر ح عمراني زمينه اشتغال ده ها نفر فراهم كرده اند.
وي از واگذاري 3هزار 130 واحد مسكوني به متقاضيان ساوجبلاغي خبر داد و گفت اين واحدهاي مسكوني با زير ساخت هاي كامل آماده بهره بر داري شده است .
فرماندار ساوجبلاغ از تشكيل 63 تعاوني و ثبت اشتغال 2 هزار 169 شغل ايجاد شده در سامانه رصد خبر داد وگفت سال گذشته مقام اول استان از آن ساوجبلاغ بود و امسال هم پيشرفت خوبي نسبت به ساير شهرستانها داشته ايم و اين روند بايد با سرعت ادامه يابد .
فرماندار ساوجبلاغ با اعلام اينكه به تازگي يك انبار كالا در شهرستان ساوجبلاغ كشف شده از مردم و مسئولان خواست محتكران را معرفي كنند.
وي با دعوت از آحاد مردم در اجلاسيه شهداي ساوجبلاغ كه 22 شهريور ماه سال جاري بر گزار مي شود به بيان اقدامات وبرنامه هاي اجرا شده تا بر گزاري اين اجلاسيه پرداخت.
فرمانده سپاه امام حسن مجتبي (ع) استان البرز در اين نشست گفت: كنگره شهدا جزو برنامه‌هاي ملي هر استان است .
سردار يوسف مولايي با بيان اينكه كنگره شهدا مي‌تواند بازخواني فرهنگ دفاع مقدس باشد، گفت: اين كنگره فرصت و زمان خوبي است و مي توان با تببين اهداف انقلاب به اين مسائله اهتمام داشت.
وي به دشمني چندين ساله آمريكا با كشورمان اشاره كرد و گفت: آمريكا از گذشته با ايران مشكل داشت اما امروز بي پرده دشمني و خواسته خود را عنوان مي كند چرا كه معتقدند ايران در سال 1979 از خط قرمز آمريكا گذشته و سرپيچي كرده است.
نماينده مردم ساوجبلاغ ، نظرآبا و طالقان از اضافه شدن يك نماينده در دور بعدي انتخابات براي اين حوزه انتخابيه خبر داد.
محمود بهمني گفت: تصويب افزايش تعداد نمايندگان براي برخي از شهرستان ها در مراحل پاياني است .
7411/ 6155

سرخط اخبار استان‌ها