۲۴ تیر ۱۳۹۷، ۱۴:۴۹
کد خبر: 82971378
T T
۰ نفر
دولت به دنبال شفاف سازی است

تهران- ایرنا- عضو شورای مركزی حزب كارگزاران گفت: امیدوارم در شرایط حساس كنونی كه دولت به دنبال شفاف سازی است، دستور رئیس جمهوری سریعا رسیدگی و نتیجه آن به اطلاع مردم برسد.

«علی محمد نمازی» عضو شورای مركزی حزب كارگزاران سازندگی روز یكشنبه در گفت و گو با خبرنگار سیاسی ایرنا در باره دستور رئیس جمهوری برای رسیدگی به تخلفات در واردات خودرو اظهار داشت: این نامه از اشكالات قابل توجه در بخش های اداره كشور به ویژه در بخش تجارت حكایت دارد و دستگاه های نظارتی وظیفه دارند به این موارد رسیدگی كنند با توجه به وجود نهادهای نظارتی این اتفاقات در كشور رخ میدهد.
به گفته وی، خوشبختانه ما از لحاظ نهاد نظارتی كمبودی نداریم. این نشان می دهد اشكالات ساختاری و عملكردی وجود دارد.
نماینده پیشین مجلس ششم افزود: بر سر این ماجرا، وقتی سر وصداها زیاد شد و رسانه ها به عنوان صف شكن كشف و افشای مفاسد به این موضوع پرداختند رئیس جمهوری دستور دادند با این تخلفات برخورد شود.
نمازی با بیان اینكه دیوان محاسبات در بحث تفریغ بودجه باید معلوم كند بودجه كجا مصرف شده است اظهار داشت: در 8 سال ریاست جمهوری دولت نهم و دهم تخلفاتی بسیاری در این زمینه انجام شده است ولی ما تا حالا ندیده ایم دستگاه قضایی پرونده ای را به مرحله صدور رای رسانده یا در بحث تحقیق و تفحص تاكنون ندیده ایم وزیر یا مسئولی بازخواست یا محكوم شده باشد.

**نشست دبیران اول حزب كارگزاران فردا برگزار می شود
معاون اموراستانهای كارگزاران از برگزاری كنگره این تشكل سیاسی در زمستان امسال خبر داد و گفت: نشست دبیران اول استان های حزب، عصر فردا (دوشنبه) در تهران با هدف طرح و بیان مشكلات دبیران حزب در 31 استان كشور برگزار می شود.
نمازی ادامه داد: در این جلسه تحلیل ها و خبرهایی در مورد مسائل روز كشور مطرح تا دبیران و روسای شوراها از اخبار و دیدگاه های حزب مطلع شوند تا با روحیه و انگیزه بالا برای كار حزبی به استان های خود بازگردند و با قدرت بیشتری برای توسعه حزب كارگزاران و ایجاد تشكیلات اقدام كنند.
سیام**3202** 1724
۰ نفر

سرخط اخبار سیاست