۲۱ تیر ۱۳۹۷، ۱۵:۰۷
کد خبر: 82968877
T T
۰ نفر
10 درصد تخت های بیمارستانی متعلق به تامین اجتماعی است

شهركرد- ایرنا- مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی، تعداد تخت های بیمارستان كشور را حدود 11 هزار تخت اعلام كرد و گفت: از این تعداد 10 درصد تخت ها در مراكز بهداشتی درمانی تامین اجتماعی قرار دارد.

به گزارش ایرنا، سید تقی نوربخش روز پنجشنبه در آئین كلنگ زنی پلی كلینیك تامین اجتماعی شهر بروجن افزود: همچنین در هفته تامین اجتماعی امسال كه از روز چهارشنبه 19 تیر آغاز شده و تا 25 تیرماه ادامه دارد 50 طرح درمانی و بیمه ای با اعتبار 2 هزار و 500 میلیارد ریال اعتبار در استانهای كشور به بهره برداری می رسد كه در افزایش تخت ها و ارتقای خدمات این سازمان نقش بسزایی خواهد داشت.
وی در ادامه از پرداخت مابه التفاوت حقوق مستمری بگیران این نهاد در مردادماه خبر داد و گفت: اگرچه مابه التفاوت حداقلی بگیران پرداخت شده است، اما سایر سطوح در اوایل مردادماه امسال پرداخت می شود.
نوربخش همچنین از افزایش تسهیلات صندوق بازنشستگی كشور خبر داد و افزود: امسال تعداد وام گیرندگان این صندوق از 3 هزار به 4 هزار نفر افزایش و مبلغ تسهیلات به 50 میلیون ریال افزایش می یابد.
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی خاطرنشان كرد: تلاش می شود در شرایط اقتصادی كشور در برهه كنونی علاوه بر انجام تعهدات قانونی، نقش خود را در ارائه مطلوب خدمات به مردم بخوبی ایفا كنیم.
به گزارش ایرنا، در آئین كلنگ زنی پلی كلینیك تامین اجتماعی بروجن وزیر تعاون، كار و رفاه اجتماعی حضور داشت.
این مركز در زمینی به مساحت 5 هزار متر مربع با اعتبار 120 میلیارد ریال احداث می شود.
كلنگ زنی خانه امید شهر فرادنبه و افتتاح مركز درمانی تامین اجتماعی شهر اردل از دیگر طرح هایی است كه امروز با حضور وزیر تعاون، كار و رفاه اجتماعی و مسئولان زیرمجموعه این وزارتخانه كلنگ زنی شد.
7363/6021

سرخط اخبار استان‌ها