۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۸:۰۹
کد خبرنگار: 1287
کد خبر: 85469635
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

۱۶ دفتر مشاور املاک در چهارمحال و بختیاری پلمب شد

۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۸:۰۹
کد خبر: 85469635
۱۶ دفتر مشاور املاک در چهارمحال و بختیاری پلمب شد

شهرکرد- ایرنا- معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری چهارمحال و بختیاری از پلمب ۱۶ دفتر مشاور املاک در استان از پارسال تاکنون خبر داد.

سید محمد موسوی روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: از ابتدای سال‌ گذشته تاکنون ۱۱ دفتر مشاور املاک در شهرکرد و پنج دفتر مشاور املاک در لردگان پلمب شده است.

موسوی با اشاره به اینکه افزایش ارتقا آگاهی‌های عمومی حقوقی مشاوران املاک یک ضرورت است، افزود: برخی از مشاوران املاک به دلیل فقدان پروانه‌ کسب و نداشتن مجوز فعالیت و نبود دانش کافی، مبادرت به تنظیم قراردادهای ناقصی می‌کنند که خود مقدمه‌ساز ایجاد منازعه و طرح دعوی در محاکم می‌شود.

۱۶ دفتر مشاور املاک در چهارمحال و بختیاری پلمب شد

وی افزود: با تلاش معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری و مشارکت دادستانی، اصناف و پلیس استان، مقرر شد که از دفاتر مشاوران املاک بازدید صورت گیرد و مشاوران املاک متخلف شناسایی شوند.

به گفته وی، در جهت ساماندهی دفاتر مشاوران املاک متخلف، ابتدا برای رفع نواقض به مسوولان دفاتر تذکر داده می‌شود و در صورت تکرار مجدد، ابتدا از آنها تعهد اخذ شود.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: در صورت نبود تمکین مجدد به قانون و یا رفع نکردن نقیصه، اخطاریه صادر و در آخر دفتر پلمب می‌شود.

موسوی با بیان اینکه هدف نهادهای حاکمیتی اصلاح اصناف و اشخاص متخلف است، گفت: پس از بی‌توجهی به تذکرات و اخذ تعهد و رفع نکردن نقایص، دفتر پلمب می‌شود.

به گزارش ایرنا، بر اساس آخرین گزارش اداره راه و شهرسازی، تعداد بنگاه‌های مشاوره املاک در شهرکرد مرکز چهارمحال و بختیاری ۶۵۰ واحد است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha