۳۰ خرداد ۱۳۹۷، ۱۹:۱۵
کد خبر: 82948191
T T
۰ نفر
نمایشگاه تجهیزات سالن های سینما، تئاتر و كنسرت برگزار می شود

تهران- ایرنا- نخستین نمایشگاه بین المللی و تخصصی سالن های سینما، تئاتر ، كنسرت و اجتماعات با حضور فعالان صنعت فرهنگی و هنری كشور از نهم مرداد ماه 1397 در مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب برگزار می شود.

به گزارش روز چهارشنبه روابط عمومی مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب، با توجه به ابلاغ سیاست های كلی نظام توسط مقام معظم رهبری و تاكید معظم له در اجرای اقتصاد مقاومتی، رونق كسب و كار و حمایت از كالای ایرانی، شركت منیر تجهیزات امین با كسب مجوز از مراجع ذیرصلاح از جمله سازمان توسعه تجارت ایران (TOP) نسبت به برگزاری 54 نمایشگاه تخصصی بین المللی مختلف اقدام كرده است.
براساس این گزارش، از آنجا كه برگزاری نمایشگاه ها یكی از مهم ترین و موثرترین ابزاری است كه می تواند با ایجاد فضایی مناسب زمینه ارائه جدیدترین فناوری ، امكانات ، ابزار ، وسایل و خدمات شركت كنندگان را فراهم كرده تا در سایه تعامل سازنده و تبادل تجربیات باعث گسترش دستاوردهای ملی و فراملی شود.
روابط عمومی مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب افزوده است: در این راستا اولین نمایشگاه بین المللی تخصصی سالن های سینما، تئاتر، كنسرت و اجتماعات در دو بخش: سرمایه گذاری، طراحی مهندسی و ساخت (ClNETECH) و مبلمان و تجهیزات (ClNEFUR)، از نهم تا یازدهم مرداد ماه 1397 در مجموعه شهر آفتاب تهران برگزار می شود.
تهرام/110//1348
۰ نفر

سرخط اخبار فرهنگ