۲۹ خرداد ۱۳۹۷، ۷:۲۸
کد خبر: 82946186
T T
۰ نفر

سرمربی تونس عدم تمركز را عامل شكست تیمش دانست

۲۹ خرداد ۱۳۹۷، ۷:۲۸
کد خبر: 82946186
سرمربی تونس عدم تمركز را عامل شكست تیمش دانست

تهران – ایرنا - «نبیل معلول» سرمربی تیم ملی فوتبال تونس پس از باخت دو بر یك تیمش برابر تیم ملی انگلیس گفت: از دست دادن تمركز شاگردانم در دقایق پایانی عامل شكست تیم بود.

به گزارش ایرنا، معلول در اظهاراتی كه در سایت رسمی فیفا منتشر شده است، گفت: بازی خوبی انجام دادیم و یك حریف قدرتمندی برای تیم ملی انگلیس بودیم، با این كه شكست خوردیم، اما نتیجه آن می تواند، انگیزه زیادی به ما دهد تا در بازی های بعدی، تمركز خود را حفظ كنیم.
وی افزود: پس از مصدومیت زودهنگام 'معز حسن' دروازه بان ما، تنها دو گزینه برای تعویض داشتیم، اقدامات تاكتیكی زیادی انجام دادیم تا ضمن تصحیح اشتباهات، بتوانیم از فرصت استفاده كنیم.
وی با تمجید از «هری كین» بازیكن تیم ملی انگلیس كه هر دو گل تیمش را به تونس زد، گفت: او از بهترین مهاجمان حال حاضر جهان است كه عامل اصلی پیروزی تیمش در برابر ما بود.
'مراد العقبی' كمك مربی تونس نیز به شبكه ورزشی 'بی ان اسپورت' (bein sports) قطر گفت: از ابتدای بازی می دانستیم، انگلیسی ها در ضربه های ایستگاهی خوب هستند و سرعت این تیم در حمله نیز بالا است.
العقبی تاكید كرد: حملات تیم تنوع نداشت و این امر به دلیل این بود كه تمركز تیم بر سرعت زیاد تیم انگلیس معطوف شد.
وی ادامه داد: می توانستیم بهتر در مسابقات ظاهر شویم، اما در لحظات پایانی نتوانستیم عملكرد خوبی داشته باشیم و این موجب شكست شد.
العقبی افزود: همچنان برای صعود امیدواریم و برای این كار خواهیم جنگید.
تیم های ملی انگلیس و تونس دوشنبه شب در چارچوب رقابت های گروه هفتم جام جهانی 2018 روسیه با یكدیگر روبه رو شدند كه در این دیدار شاگردان «گرت ساوت گیت» با نتیجه 2 بریك از سد شاگردان « نبیل معلول» گذشته و سه امتیاز این دیدار را كسب كردند.
تونس شنبه آینده (2 تیر) نیز در دومین بازی خود به مصاف تیم پرقدرت بلژیك می رود، تیمی كه موفق شد دیروز (دوشنبه) تیم پاناما را با سه گل از پیش رو بردارد.
شبس**9363*1613*

سرخط اخبار ورزش