۱۶ خرداد ۱۳۹۷، ۱۰:۴۶
کد خبر: 82935337
T T
۰ نفر

محلات جنوبی بوشهر 10روز آب ندارند

۱۶ خرداد ۱۳۹۷، ۱۰:۴۶
کد خبر: 82935337
محلات جنوبی بوشهر 10روز آب ندارند

بوشهر- ایرنا - رئیس كمسیون برنامه و بودجه و حقوقی شورای اسلامی شهر بوشهر گفت: از 10 روز گذشته برخی از شهروندان ساكن درمحلات جنوبی شهر بوشهر در بی‌آبی بسر می‌برند كه نیاز است فكر اساسی برای رفع این مشكل شود.

به گزارش ایرنا روابط عمومی شورای اسلامی بوشهر روز چهارشنبه به نقل از كیوان هاشم‌زاده اعلام كرد: بررسی ها نشان می دهد بیش از 100 خانوار در محلات جنوبی برای تامین آب شرب بهداشتی با مشكل جدی روبرو شوند.
وی بااشاره به ضرورت ورود دستگاه‌های خدمت‌رسان برای تامین آب شرب برای این خانواده‌ها، تصریح كرد: خرید آب به ازا هر مخزن دو هزار لیتری با قیمت بین 50 تا 60 هزار تومان از عهده خیلی از این خانواده‌ها بر نمی‌آید.
هاشم‌زاده با اعلام این كه صحبت‌های مقدماتی برای استفاده از تانكرهای آب‌رسان سپاه، ارتش و استانداری انجام شده است، گفت: بر اساس آخرین پیگیری‌ها، قول‌های مساعدی از این طریق برای آب‌رسانی و رفع مشكل مردم داده شده است.
وی افزود: از شهرداری بندربوشهر، ادارات آب و فاضلاب شهری و روستایی، منابع طبیعی و جهاد كشاورزی و سایر دستگاه‌هایی كه دارای تانكرهای آب‌رسانی هستند درخواست داریم تا در این شرایط به داد مردم محلات جنوب شهر بوشهر برسند.
رئیس كمیسیون برنامه و بودجه و حقوقی شورای اسلامی شهر بوشهر ادامه داد: آب‌رسانی سیار راه‌حل كوتاه مدت برای از بین بردن مشكل نبود آب در این محلات است ونیاز است كه در این خصوص فكر اساسی شود.
7212/6045

سرخط اخبار استان‌ها