۵ خرداد ۱۳۹۷، ۱۳:۳۱
کد خبر: 82926185
T T
۰ نفر
كارگران ريخته گري ساوه خواستار توجه به مطالبات خود شدند

ساوه - ايرنا - كارگران شركت ريخته گري ساوه صبح روز شنبه با تجمع در نمازخانه اين واحد صنعتي خواستار رسيدگي مسئولان نسبت به مطالبات صنفي خود شدند.

به گزارش ايرنا،‌ كارگران ريخته گري ساوه از تداوم اشتغال و تاخير در حقوق نگراني هايي دارند و هفته گذشته نيز با برپايي تجمعي خواستار رسيدگي به مشكلات خود شدند.
معاون سياسي و اجتماعي فرمانداري ساوه در گفت و گو با ايرنا در اين خصوص ‌گفت: معضلات اين واحد صنعتي در نشستي كه هفته گذشته با مديران و نماينده شوراي اسلامي كار اين واحد برگزار شد مورد ارزيابي قرار گرفت و قرار است كه مديريت اين شركت اقدامات لازم را در اين راستا انجام دهد.
حسين معمارنيا افزود: مسئولان شهرستان ساوه همه تلاش خود را براي تداوم توليد و حفظ اشتغال در اين منطقه صنعتي انجام مي دهند و امروز نيز پيگيري لازم براي حل مشكلات كارگران در جريان است.
وي اظهار كرد: مديرعامل اين واحد صنعتي اعلام كرده كه مشكلاتي همچون مطالبات وصول نشده و تامين مواد اوليه، تداوم توليد را با كندي مواجه كرده است.
شهرستان ساوه داراي چهار ناحيه و شهر صنعتي با حدود 500 واحد توليدي است و حدود نيمي از مجموع اشتغال صنعتي استان مركزي را به خود اختصاص داده است.
6539/6013/

سرخط اخبار استان‌ها