وحدت و همدلي مهمترين عامل خنثي سازي توطئه دشمنان است

اردبيل - ايرنا - مسئول دفتر نماينده ولي فقيه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبيل گفت: وحدت و همدلي و عمل به فرمايش هاي رهبر معظم انقلاب در تحقق اقتصاد مقاومتي از راههاي مهم براي خنثي كردن توطئه هاي استكبار جهاني بويژه آمريكاست.

به گزارش خبرنگار ايرنا ، حجت الاسلام و المسلمين نجات فياضي شب جمعه در آيين بزرگذاشت سالروزآزادي خرمشهر در اردبيل افزود: سياستمداران و دولتمردان نظام استكباري جهان امروز به خوبي قدرت جمهوري اسلامي ايران را درك نموده اند و در تلاش براي تضيف آن هستند.
وي با بيان اينكه در تاريخ جهان سابقه ندارد كه يك انقلاب مردمي بيش از 25 سال دوام يابد اظهار كرد: همين مساله كه انقلاب اسلامي ايران چگونه نزديك به چهار دهه پايدار مانده و روز به روز بر عظمت و صلابت آن افزوده مي شود سردمداران استكبار را به شگفتي و تكاپو واداشته است.
وي تشريح كرد: اتاق فكر دشمن اين مرز و بوم به سركردگي دولت آمريكا به اين نتيجه رسيده است كه نگذارند انقلاب ايران به سن 40 سالگي برسد چون تحليلگرانشان گفته اند در اين صورت ؛ رسيدن آمريكا به اهداف خود در منطقه كه همان تغيير نقشه خاورميانه است امكانپذير نخواهد شد.
او ادامه داد: استكبار جهاني براي اين منظور از متفكران راه اندازي جنگ هاي نرم و سياستمداران خود كمك گرفته و به اين نتيجه رسيده كه براي مبارزه و مقابله با ايران بايد در وهله اول شديدترين تحريم هاي اقتصادي را عليه اين كشور وضع نمود تا ايجاد شرايط سخت براي مردم ايران منجر به فروپاشي نظام اسلامي شود اما اين مفتكران نمي دانند كه اينگونه اقدام ها ملت ايران را روز به روز مقاوم تر مي كند و در حقيقت نيت شرورانه و بدعهدي دولتمردان آمريكا باعث رسوايي بيش از پيش آنان در ميان مردم جهان مي شود.
فياضي جلوگيري از نفوذ منطقه اي ايران، تلاش براي فروپاشي نظام اسلامي و منزوي نمودن ايران در جهان را از ديگر اهداف دولت ترامپ در خروج از برجام دانست و خاطرنشان كرد : مقام معظم رهبري در ديدار با مسوولان نظام حجت را بر همگان تمام كردند.
وي افزود: حضرت آيت الله خامنه اي هرچند گفتند كه اروپا نيز قابل اطمينان نيست در عين حال به صاحبان سلايق گوناگون در كشور توصيه فرمودند كه از متهم نمودن همديگر درباره موضوع برجانم به شكل جدي خودداري كنند.
وي به مردم اطمينان داد كه خروج آمريكا از برجام و وضع تحريم هاي جديد عليه ايران تاثير آنچناني در زندگي مردم نخواهد داشت و گفت : بطور قطع مسوولان نظام و دولت براي شرايط جديد تدابير لازم را اتخاذ نموده اند.
او با گراميداشت سالروز آزادي خرمشهر گفت: در امتداد بركات و ارزش هاي معنوي به يادگار مانده از حماسه آزادي سازي خرمشهر از دست متجاوزان بعثي است كه امروز ايران اسلامي با تمام قدرت و عزتمندانه در برابر نظام سلطه و اسوي تكبار زياده خواه ايستاده است.
به گزارش خبرنگار ايرنا،در اين مراسم كه ازسوي اداره كل حفظ آثار و نشر ارزش هاي دفاع مقدس و با همكاري سپاه حضرت عباس (ع) اردبيل ترتيب يافت ضمن رونمايي از چهار عنوان كتاب به نوشته يادگاران دفاع مقدس برنامه هاي جنبي ديگري مانند خاطره گويي و شعرخواني در ارتباط با حماسه آزادسازي خرمشهر اجرا شد.
اردبيل كه به خاطر پيشينه غني مذهبي و تاريخي خود به عناويني مانند دارالارشاد ؛ دارالايمان ؛ دارالامان و دارالعرفان موسوم است از ابتداي انقلاب تاكنون بيش از سه هزار و 400 شهيد تقديم كرده است.
6019/6016

سرخط اخبار استان‌ها