۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۷، ۱۴:۱۹
کد خبر: 82919138
T T
۰ نفر

اشغال فلسطين مصيبتي براي مسلمانان است

۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۷، ۱۴:۱۹
کد خبر: 82919138
اشغال فلسطين مصيبتي براي مسلمانان است

سمنان - ايرنا - نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه سمنان گفت : اشغال فلسطين توسط مستكبران و رژيم غاصب صهيونيستي زخمي بر پيكر جامعه اسلامي و مصيبتي بر مسلمانان جهان است.

به گزارش ايرنا، آيت الله سيدمحمد شاهچراغي در نماز جمعه اين هفته سمنان افزود : مظلوميت فلسطين را رسانه ها به گوش جهانيان برسانند و جنايات رژيم غاصب صهيونيستي را در جهان مخابره كنند تا نام سرزمين مقدس فلسطين زنده بماند.
وي ادامه داد : بيت المقدس سرزمين به حق مردم فلسطين است و اين كشور بايد از دست استكبار آزاد شود و به طور قطع اين مهم محقق خواهد شد.
امام جمعه سمنان در بخش ديگري از سخنان خود به موضوع برجام اشاره كرد و گفت : آمريكا با عهد شكني خود نشان داده پايبند هيچ تعهدي بين المللي نيست و قابل اعتماد نبوده است.
وي اضافه كرد : مسوولان امر مراقب باشند از چاله اي به چاه نيفتند چرا كه اروپا در برابر آمريكا دست رد به سينه اين كشور نمي زد و دنباله رو و پيشرو آمريكاي عهد شكن است.
نماينده ولي فقيه در استان سمنان تصريح كرد : اروپا و آمريكا در راستاي يك هدف آن هم عدم دستيابي به حق خواسته هاي ايران هستند.
وي با اشاره به آزاد سازي خرمشهر ادامه داد : خرمشهر با ياري خداوند ، پيامبر و اميرالمومنين و جان فشاني شهدا و ايثارگران آزاد شده است.
شاهچراغي به فضيلت هاي ماه مبارك رمضان اشاره و تصريح كرد : نزول كتاب هاي آسماني پيامبران خدا، روزه واجب و افطاري دادن به روزه داران از جمله ثواب و فضيلت هاي ارزشمند اين ماه مبارك است.
7342/6026/

سرخط اخبار استان‌ها