۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۷، ۱۰:۳۸
کد خبر: 82911036
T T
۰ نفر

جبارزاده : نيازمند نقش احزاب در توسعه كشور هستيم

۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۷، ۱۰:۳۸
کد خبر: 82911036
جبارزاده : نيازمند نقش احزاب در توسعه كشور هستيم

تهران - ايرنا - معاون سياسي وزير كشور گفت: به نقش احزاب و تشكل هاي سياسي در توسعه كشور و پشتيباني از نظام نيازمند هستيم .

به گزارش خبرنگار سياسي ايرنا، اسماعيل جبارزاده امروز پنجشنبه در همايش ملي ' تحزب و توسعه ' كه در وزارت كشور برگزار شد، افزود:مجموعه نقطه نظرات ارائه شده در اين همايش مي تواند به عنوان اثري ماندگار جمع آوري شود تا مورد استفاده دستگاه‌هاي اجرايي و محافل علمي قرار گيرد.
معاون وزير كشور از انجمن علوم سياسي، توسعه استان، دفتر سياسي وزارت كشور و خانه احزاب كه مقدمات برگزاري همايش را فراهم كردند، سپاسگزاري كرد.
بهرام سرمست مديركل سياسي وزارت كشور درباره اين همايش گفته بود كه اين همايش با رويكرد علمي و به منظور بهره‌گيري از آخرين يافته‌ها، نقطه‌نظرات و مشورت‌هاي اساتيد دانشگاهي و فعاليت‌هاي حزبي قصد دارد گفتمان تحزب در كشور را تقويت كند و گامي در راستاي آموزش فرهنگ تحزب بردارد.
به گفته وي، بخشي از اين سخنراني‌ها در همايش «تحزب و توسعه» معطوف به آسيب‌شناسي و موانع تحزب، برخي نيز در راستاي تقويت فرهنگ سياسي و قسمت ديگر هم درباره تقويت گفت‌وگوي بين احزاب و صاحبنظران دانشگاهي مي‌تواند، باشد.
همايش يك روزه تحزب و توسعه امروز بيستم ارديبهشت ماه در تالار الغدير وزارت كشور و با حضور دبيران كل احزاب و جمعي از صاحب نظران در حال برگزاري است و عبدالرضا رحماني فضلي وزير كشور آخرين سخنران اين همايش است.
سيام**3202**1440

سرخط اخبار سیاست