۳ اردیبهشت ۱۳۹۷، ۱۳:۲۷
کد خبر: 82894711
T T
۰ نفر

در پی وقوع بارش باران و سیلاب:

26 نفر در دهدز مفقود شدند

۳ اردیبهشت ۱۳۹۷، ۱۳:۲۷
کد خبر: 82894711
26 نفر در دهدز مفقود شدند

اهواز- ایرنا - رییس روابط عمومی جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: 26 نفر در بخش دهدز از توابع شهرستان ایذه به دلیل بارش شدید باران و وقوع سیلاب و تندباد مفقود شدند.

مجتبی طحان دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان كرد: از این تعداد 20 نفر از عشایر ارتفاعات منطقه حاجی كمال در بالا دست بخش دهدز از توابع شهرستان ایذه به دلیل سیلاب و بارش شدید باران مفقود شدند كه تلاش و جستجو برای امدادرسانی به این افراد در حال انجام است.
وی گفت: همچنین 6 نفر در منطقه كوه قارون در منطقه سادات حسینی بخش دهدز شهرستان ایذه به دلیل وقوع سیلاب و بارش شدید باران مفقود شدند كه عملیات جستجو در این منطقه نیز در حال انجام است كه به دلیل قطع شدن ارتباط در این منطقه هنوز این افراد یافت نشده اند.
به گفته طحان در پی بارش باران شدید و تند باد در شب گذشته چهار نفر از اهالی منطقه گندمكار امامزاده عبدالله شهرستان باغملك نیز از شب گذشته مفقود شده اند كه جستجو برای یافتن آنان ادامه دارد.
به گزارش اداره كل هواشناسی خوزستان بیشترین میزان باران در 24 ساعت گذشته در شهرستان دزفول 47.3 اعلام شده است.
همچنین امروز در پی وقوع گرد و غبار در برخی شهرستان های خوزستان مدارس 9 شهرستان تعطیل شدند و بیشترین میزان گرد و غبار در شهرستان شادگان 10.65 میكروگرم بر مترمكعب اعلام شد.
7158/6002

سرخط اخبار استان‌ها