۱ اردیبهشت ۱۳۹۷، ۱۳:۰۰
کد خبر: 82892496
T T
۰ نفر
موفقيت هاي انكارناپذير سپاه موجب استيصال دشمنان شده است

كرج- ايرنا- فرمانده سپاه البرزو مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه اين استان در پيامي اعلام كردند كه موفقيت انكارناپذير سپاه پاسداران انقلاب اسلامي در انجام ماموريت هاي خطير موجب استيصال دشمنان و خنثي شدن توطئه هاي بي شمار آنها شده است.

به گزارش روز شنبه ايرنا از روابط عمومي سپاه امام حسن مجتبي (ع) استان البرز، سردار سيد يوسف مولايي و حجت الاسلام والمسلمين عليرضا كرمي در پيام تبريك مشتركي كه به مناسبت سالروز تشكيل سپاه پاسداران انقلاب اسلامي ايران به فرمان امام خميني(ره) در روز دوم ارديبهشت ماه سال 1358 و روز پاسدار صادر كردند، به اهميت حضور و تلاش هاي جوانان غيور در اين نهاد مقدس تاكيد كردند.
در ادامه اين پيام آورده اند: سپاه به عنوان يك نهاد مكتبي و مردمي در دوم ارديبهشت ماه 1358 به فرمان حضرت امام خميني (ره) به منظور حفظ اصول، ارزش ها و آرمانهاي والاي انقلاب اسلامي تاسيس و از همان ابتدا با ايثار و جانفشاني خود در جهت حل مشكلات امنيتي اوايل انقلاب و حماسه آفريني در دوران دفاع مقدس و پس از آن با حفظ وحدت و يكپارچگي در كنار همرزمان ارتش قهرمان از تماميت ارضي كشور صيانت كرده و با صلابت و اقتدار از دستاوردهاي نظام مقدس جمهوري اسلامي، پاسداري و به حق از بزرگترين سنگرهاي دفاع از ارزش هاي الهي نظام بوده و خواهد بود.
موفقيت انكارناپذير سپاه پاسداران انقلاب اسلامي در انجام ماموريت‌هاي خطير به ويژه كمك در تقويت و پيروزي جبهه مقاومت و همچنين رويارويي با ترفندها و فتنه‌هاي بي شمار عليه انقلاب اسلامي، موجب استيصال دشمنان و انجام توطئه‌هاي بي شمار ضد اين نهاد مقدس از جمله اعمال تحريم‌هاي ناجوانمردانه عليه اين مجموعه انقلابي شده است.
اگر مقاومت هاي سپاه و هوشمندي فرمانده انقلابي و خردمند نيروي قدس و رزمندگان مدافع حرم نبود، امروز منطقه و بلكه سرزمين عزيزمان ايران ، جولانگاه داعش و پياده نظام هاي آمريكا و متحدان غربي و عربي آن و تحقق خط ژئوپولتيكي و راهبردي مورد نظر آنها در غرب آسيا مي شد.
اينك كه نه تنها داعش فروپاشيده است، بلكه حاميان منطقه‌اي و بين‌المللي آن سردرگم ، در جستجوي راهي براي نجات خود از بي آبرويي حادث شده هستند؛ هرچند اين توطئه بزرگ در حقيقت زاييده تفكر و برنامه هاي سرويس‌هاي جاسوسي و اطلاعاتي خود آنان بوده است.
سپاه پاسداران انقلاب اسلامي پايبندي به اصول و آرمانهاي انقلاب و وصاياي حضرت امام (ره) كه شاه بيت آن اطاعت از ولايت فقيه و اجراي كامل و دقيق فرامين و تدابيرولي فقيه زمان است را همواره نصب العين خود قرار داده و موفقيتهاي افتخارآميز خود طي چهار دهه گذشته را مرهون همين' راهبرد ' غفلت ناپذير مي داند.
همواره ياد شهداي والامقام سپاه كه در مبارزه با منافقين و گروهك هاي الحادي و نيز فرماندهان شجاع و مخلصي كه در خط مقدم جبهه هاي نبرد حق عليه باطل شربت شهادت نوشيدند، در حافظه تاريخي ايرانيان جاودانه خواهد ماند.
ضمن گراميداشت ياد ايثار و فداكاري هاي اين عزيزان، اميد است نهاد انقلابي سپاه پاسداران با تلاش در راستاي تحقق آرمان هاي مكتبي و انساني نظام مقدس جمهوري اسلامي، منويات رهبر فرزانه انقلاب، فرمانده معظم كل قوا حضرت آيت اله العظمي خامنه اي (مد ضله العالي ) و حفاظت از ارزش هاي جامعه اسلامي ايران كه براساس اسلام ناب محمدي (ص) تعيين شده است، هميشه كوشا، سربلند و سرافراز باشند.
پاسداران سپاه استان البرز بار ديگر با خون سرخ شهدا پيمان مي‌بندند كه در دفاع از حريم ولايت و ارزش‌ها همچنين در صيانت از دستاوردهاي انقلاب اسلامي ايران لحظه‌اي كوتاهي نكرده و در ركاب نايب امام زمان(عج)، فرمانده كل قوا، حضرت آيت الله العظمي امام خامنه‌اي در مصاف با استكبار جهاني براي نبردي سرنوشت ساز لحظه شماري مي كنند.
6156/ 6155

سرخط اخبار استان‌ها