۳۰ فروردین ۱۳۹۷، ۱۹:۵۱
کد خبر: 82891403
T T
۰ نفر

قاتل 2 جوان ايواني در كمتر از 48 ساعت دستگير شد

۳۰ فروردین ۱۳۹۷، ۱۹:۵۱
کد خبر: 82891403
قاتل 2 جوان ايواني در كمتر از 48 ساعت دستگير شد

ايلام - ايرنا - فرمانده انتظامي استان ايلام از دستگيري قاتل متواري كه چند روز گذشته 2 جوان ايواني را به قتل رسانده بود در كمتر از 48 ساعت خبر داد.

به گزارش عصر پنجشنبه ايرنا از مركز اطلاع رساني پليس، سردار نورعلي ياري گفت: در پي به قتل رسيدن 2 جوان در شهرستان ايوان و متواري شدن قاتل با توجه به حساسيت موضوع تدابير لازم توسط پليس آگاهي استان اتخاذ و تلاش براي دستگيري قاتل فراري آغاز شد.
وي ادامه داد: در اين راستا گروهي از كارآگاهان زبده اداره مبارزه با جرائم جنايي پليس آگاهي استان در همان ساعات اوليه وقوع قتل جهت بررسي موضوع به شهرستان ايوان اعزام شدند.
فرمانده انتظامي ايلام افزود: كارآگاهان با تلاش شبانه روزي و انجام تحقيقات پليسي و به كار بردن تمام توان عملياتي و اطلاعاتي توانستند ردپاي قاتل متواري را در يكي از شهرستان هاي استان هاي غربي پيدا كنند.
سردار ياري تاكيد كرد: برابر اقدامات اطلاعاتي مشخص شد نامبرده قصد دارد به همراه شخص ديگري از مرزهاي غربي كشور خارج شود كه در اسرع وقت پليس آگاهي ناجا مراتب را به استان هاي آذربايجان شرقي و غربي، كردستان و كرمانشاه ابلاغ و گروهي از كارآگاهان پليس آگاهي استان نيز به همراه كاركنان آگاهي شهرستان ايوان به منطقه اعزام شدند .
وي اضافه كرد: پليس آگاهي شهرستان سقز در نهايت با همكاري و هماهنگي تيم هاي اعزامي موفق شدند در يك عمليات غافلگيرانه قاتل را دستگير كنند.
6119

سرخط اخبار استان‌ها