نوشهر در استقبال از رئیس جمهور گلباران است

نوشهر- ایرنا- رئیس جمهور در دومین روز سفر استانی به دیار علویان دقایق پیش وارد غرب مازندران و شهرستان نوشهر شد، شهروندان این دیار با شکوفه های بهاری از آیت الله رئیسی و کابینه او استقبال کم نظیری کردند.

به گزارش ایرنا، بارش نم نم باران و سکوت سایه های درختان بر سطرهای زندگی این شهر بندری غوطه ور است و سبزینه های زندگی را رونق می بخشد، آنچه امروز جمعه در نوشهر جوانه می زند یاری و حمایت برنامه های ملی و منطقه ای دولت دکتر رئیسی است که بر بازوان شهر مجسم است که غرب مازندرانی آباد، نو و برنامه بنیادی را نوید می دهد.

ای سید بزرگوار به نوشهر خوش آمدی و در مجالس و جمع این شورستان عشق و دلستان نور قدمت را گرامی می داریم، شهر در آستین خود پرورشگاه عشق و ایمان ولایت دارد و ورود شما را با شادی و سرور مبارک می داند.

خوش آمدی، اینجا شهر نوشهر در غرب مازندران است که با اقتدار در حمایت کابینه و دولت مردمی است.

خیابان های منتهی به مصلای نوشهر معیادگاه عشق دیدار با رئیسی غرق در شادی و رنگ آسمانی است، کوچه های اطراف مصلا و در جای جای صف های طولانی مردم نقل افشانی و صحبت از مبارکی و بوی نسیم و بوسه های گل و ضرب المثل مازندرانی است.

اهالی غرب مازندران با استقبال کم نظیر و حضور در خیابان های اطراف مصلی نوشهر در هوای ابری با شکوفه های بهاری، زیباترین تابلوی ارادت حضور به رییس محبوب شان را خلق کردند چرا که این مرام مردان و زنان مازندرانی است.

اینجا نوشهر، شهر و دیار هزاران شهید خدایی است، این استقبال کم نظیر نشانه عدالت خمینی است، جمهوری اسلامی هدیه الهی است، امروز برای اهالی غرب مازندران شادی فراوانی است.

نوشهر در استقبال از رئیس جمهور گلباران است

هزاران بار خوش آمدی به نوشهر، این استقبال پرشور شایسته و لیاقت تو رییس جمهور محبوب مردمی است. قدمت مبارک و به مهمانی ما خوش آمدی.

اکنون هزاران نفر از اهالی غرب مازندران در خیابان های اطراف و داخل مصلای نوشهر با سردادن شعارهای «صلی الله محمد- یاور رهبر آمد/ رئیس جمهور دولت مردمی خوش آمدی به نوشهر، قدمت مبارک است»، آماده شنیدن سخنان مشکل گشای رییس جمهور دولت مردمی هستند.

به گزارش ایرنا، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی روز گذشته همراه با تعدادی از اعضای هیات دولت برای دومین بار در قالب سفر استانی به مازندران سفر کرد.

بهره‌برداری از طرح‌های جدید نهضت ملی مسکن، چندین طرح درمانی، فاز تکمیل آبرسانی به شهر ساری، پارک جنگلی ۵۰۰ هکتاری ساری، شرکت در جشن احیای واحدهای تولیدی راکد و چند طرح عمرانی دیگر و همچنین حضور در نشست شورای اداری، دیدار با مردم ساری و نوشهر، دیدار با علما، نخبگان و خانواده شهدا و مردم استان بخشی از برنامه‌های سفر رئیس‌ دولت سیزدهم به مازندران در دور دوم سفرهای استانی است.

سفر نخست آیت‌الله رئیسی همراه با تعدادی از وزرا و اعضای هیات دولت سیزدهم به مازندران ۲۰ اسفند ۱۴۰۰ انجام شد که افزون بر دیدار با اقشار مختلف مردم و بازدید از برخی طرح‌های زیرساختی، بهره‌برداری از چندین طرح عمرانی و تعیین تکلیف تعدادی از پروژه‌های نیمه‌کاره و بر زمین مانده، نتیجه آن در نظر گرفتن ۱۷۶ مصوبه برای اجرای طرح‌های مختلف با مجموع اعتبار مصوب بیش از ۱۷۷ هزار و ۸۹۸ میلیارد ریال بود.

از پایان سال ۱۴۰۰ تا کنون افزون بر ۱۲۶ هزار و ۴۱۵ میلیارد ریال اعتبار به طرح‌های مصوب سفر نخست رئیس‌جمهور به مازندران اختصاص یافت که معادل ۷۱ درصد کل اعتبار در نظر گرفته شده برای این طرح‌ها است.

به استناد آمارهای اعلام شده توسط دستگاه‌های اجرایی و استانداری مازندران، از مجموع ۱۷۶ مصوبه سفر نخست رئیس‌جمهور به مازندران ۷۸ مصوبه به طور کامل محقق شده، در ۸۹ مصوبه فرآیند اجرایی طی می‌شود و عملیات اجرایی با پیشرفت فیزیکی طبق برنامه در حال انجام است و اجرای ۹ مصوبه نیز در حال پیگیری است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha