۳ فروردین ۱۳۹۷، ۱۴:۰۴
کد خبر: 82869570
T T
۰ نفر

محسن یگانه از بیمارستان رامسر مرخص شد

۳ فروردین ۱۳۹۷، ۱۴:۰۴
کد خبر: 82869570
محسن یگانه از بیمارستان رامسر مرخص شد

ساری - ایرنا - محسن یگانه خواننده جوان كشورمان كه پنجشنبه شب به دلیل ضعف جسمانی در حین اجرای كنسرت در رامسر به بیمارستان امام سجاد این شهرستان منتقل و بستری شده بود ، پس از بهبودی ظهر امروز جمعه از بیمارستان مرخص شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رامسر به خبرنگار ایرنا گفت كه این خواننده جوان شب گذشته پس از نیم ساعت اجرای كنسرت دچار ضعف جسمانی شد و بلافاصله با حضور امدادگران اورژانس به بیمارستان انتقال یافت و برنامه كنسرت هم لغو شد.
محمدحسن صبوری افزود : یگانه پس از انتقال به بیمارستان با نظر پزشكان در بخش مراقبت های ویژه بستری و بررسی های پزشكی برای یافتن علت ضعف جسمانی وی شروع شد.
وی گفت كه با بررسی های پزشكی از جمله انجام آزمایش های مختلف و اكوی قلبی ، كارهای درمانی لازم هم انجام شد و پزشكان صبح امروز با معاینه وبررسی مجدد وضعیت عمومی این خوانند جوان را خوب اعلام و او را ظهر امروز از بیمارستان مرخص كردند.
صبوری با اعلام این كه كنسر یگانه برای دوم فروردین برنامه ریزی و با توجه به بیماری وی لغو شد ، افزود : بر این اساس بهای بلیت سئانس های اول و دوم كنسرت به خریداران عودت داده خواهد شد.
وی ادامه داد : افرادی كه بلیت خود را از طریق گیشه خریداری كردند می توانند با مراجعه حضوری به گیشه ها مورد نظر بهای بلیت را دریافت كنند و همچنین افرادی كه بلیت كنسرت را اینترنتی خریداری كرده اند نیز پول بلیتشان به صورت اینترنتی عودت می شود.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رامسر اظهار داشت : با توجه به صحبت های كه تاكنون شده است برنامه كنسرت یگانه در چالوس و نوشهر هم در شب های آینده لغو شده است.
كنسرت یگانه در رامسر یكی از مجموعه برنامه هائی بود كه با عنوان ' بزرگ ترین جشنواره موسیقی كشور ' قرار بود از پنجشنبه شب دوم فروردین به مناسبت تعطیلات نوروزی با حضور 10 خواننده پاپ در سالن تله كابین این شهرستان برگزار شود.
بر اساس برنامه ریزی های انجام شده ، قرار است علاوه بر محسن یگانه ؛ بهنام بانی ، حامد همایون ، محمد علیزاده ، سیروان خسروی ، شهاب مظفری ، امیدحاجیلی ، احسان خواجه امیری ، آرش و مسیح هم در رامسر كنسرت اجرا كنند.
كنسرت محسن یگانه قرار بود علاوه بر پنجشنبه شب ، پانزدهم فروردین هم برگزار شود.
بهنام بانی در روزهای سوم و پانزدهم میهمان رامسری هاست ، حامد همایون در روزهای چهارم و دهم فروردین اجرا دارد و كنسرت محمد علیزاده هم در روزهای ششم و یازدهم فروردین برگزار شود.
همچنین سیروان خسروی روز پنجم سیروان خسروی اجرا دارد ، شهاب مظفری هفتم فروردین كنسرتش را برگزار می كند ، امید حاجیلی هشتم فروردین مهمان رامسری هاست ، احسان خواجه امیری روز نهم فروردین كنسرت دارد و آرش و مسیح هم چهاردهم فروردین سال 97 برای اجرا روی صحنه می روند .
اجرای موسیقی زنده از سوی گروه های سرمایه گذار بخش خصوصی در شهرستان رامسر اجرا می شود.
در طول سال 96 در شهرستان 70 هزار نفری رامسر 30 كنسرت پاپ و سه كنسرت سنتی به صورت زنده اجرا شد.
شهرستان رامسر واقع درغرب مازندران به علت برخورداری از جاذبه های طبیعی ، تاریخی و گردشگری منحصربفرد نظیر جنگل ، دریا ، كوه ، جلگه و اماكن اقامتی مانند هتل قدیم ، هتل جدید ، كاخ موزه ، آب های گرم معدنی از دیرباز تاكنون به عنوان عروس شهرهای ایران مطرح بوده و به همین خاطر در تمامی روزهای سال بویژه نوروز پذیرای میلیون ها مسافر و گردشگراست.
1295/1654

سرخط اخبار استان‌ها