۲۴ اسفند ۱۳۹۶، ۱۱:۲۶
کد خبر: 82863251
T T
۰ نفر
پیكر 2 شهید گمنام در نیایشگاه باغ موزه قصر تهران آرام گرفت

تهران- ایرنا- مراسم تشییع و خاكسپاری 2 شهید گمنام دوران دفاع مقدس با حضور مردم ،مسئولان شهری وبرخی ازمقامات لشگری در نیایشگاه باغ موزه قصر تهران خاكسپارس شد.

به گزارش روزپنجشنبه خبرنگار ایرنا، مراسم تشییع این شهدا از ساعت 9 و 30 دقیقه امروز با حضور مردم شهید پرور از مقابل مسجد مالك اشتر واقع در خیابان معلم انجام كه پس از اقامه نماز بر پیكر این شهدا، در محل نیایشگاه باغ موزه قصر به خاك سپرده شد.
براساس این گزارش مردم با فریاد مرگ بر آمریكا، مرگ بر اسراییل و مرگ بر انگلیس، ذكر صلوات، یا ثارالله، یا حسین ، این گل پرپر از كجا آمده از سفر كربلا آمده این شهدا تشییع كردند.
این شهدای در عملیات تك 67 دشمن در منطقه زبیدات و شرق بصره تفحص شده بودند.
همچنین در این مراسم تعدادی از خانواده شهدای مدافع حرم و جنگ تحمیلی پیش از مراسم در محل خاكسپاری حضور یافته و برای عاقبت به خیری آنان فاتحه و آیات قرآن تلاوت كردند.
براین اساس مراسم وداع این شهدا شامگاه چهارشنبه بعد از نماز و عشا در مسجد مالك اشتر با مداحی و ذكر مرثیه سرایی با حضور جمعی از خانواده هاشهید پرورمنطقه 7 پایتخت برگزار شد.
در حاشیه این مراسم رئیس باغ موزه قصر اظهار كرد: باغ موزه میزبان این شهدای گمنام بوده كه افتخار بزرگ برای این مجموعه است.
حسین هوشیار ادامه داد: این خاكسپاری شهدا در مجموعه با درخواست مكرر مردمی رخ داد چراكه مزار شهدا قبلادر دسترس عموم قرار ندارد.
وی گفت : حضور این شهدا گمنام می تواند یك پایگاه فرهنگی را در باغ موزه و منطقه ایجاد كند .
تهرام /7247 /1539
۰ نفر

سرخط اخبار جامعه