۱۳ اسفند ۱۳۹۶، ۱۰:۲۴
کد خبر: 82850668
T T
۰ نفر

آموزش عامل اساسي بازنگشتن مددجويان به زندان

۱۳ اسفند ۱۳۹۶، ۱۰:۲۴
کد خبر: 82850668
آموزش عامل اساسي بازنگشتن مددجويان به زندان

كرج-ايرنا- مدير ندامتگاه مركزي كرج گفت كه بازنگشتن مددجويان به زندان با آموزش رابطه مستقيم دارد.

ايرج فتاحي روز يكشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا، افزود: مددجوياني كه در بخش اشتغال و فني و حرفه اي آموزش ديده اند، بازگشت مجدد به زندان نداشته اند و اين از افتخارات مجموعه زندان ها است كه با ديدگاه اصلاحي و تربيتي قدم در اين راه گذاشته و تا كنون موفق عمل كرده است.
وي در ادامه افزود: پرداختن به امر حرفه آموزي و اشتغال زندانيان جهت هدايت آنها در مسير درست زندگي است كه در بهبود روند بازگشت پذيري آنان به جامعه موثربوده و همچنين به عنوان پشتوانه اي در ايجاد كسب و كار تلقي مي شود.
فتاحي با تاكيد بر ماموريت هاي سازمان زندان ها در زمينه ارائه خدمات آموزشي در رشته هاي فني و حرفه اي، گفت: حضور بي قيد و شرط مددجويان در كلاس هاي آموزشي از جمله فعاليت هايي است كه همه مسئولان ندامتگاه، تمام توان خود را در جهت ارتقاي سطح كمي و كيفي اين مهم بكار گرفته اند.
وي اظهار داشت: با پايان گرفتن 8 دوره از كلاس هاي فني و حرفه اي آزمون پايان دوره اين كلاس ها با حضور كارشناسان اداره فني و حرفه آموزي در ندامتگاه مركزي كرج برگزار شد.
مدير ندامتگاه كرج گفت: تعداد 106 مددجو در رشته هاي پرورش قارچ خوراكي، رايانه شخصي، نصاب وسايل حفاظتي، جوشكاري، جوشكاري E9، تعمير تلويزيون هاي پيشرفته و تلفن روميزي در اين كلاس ها ثبت نام كرده اند كه در نهايت 99 نفر از مددجويان در اين آزمون شركت كردند.
7413/1535

سرخط اخبار استان‌ها