۱۲ اسفند ۱۳۹۶، ۲۰:۰۵
کد خبر: 82850314
T T
۰ نفر
دستگاه هاي اجرايي خراسان شمالي اختلافات را در استانداري حل كنند

بجنورد- ايرنا- استاندار خراسان شمالي با تاكيد بر اينكه استانداري، مرجع رسيدگي به شكايات دستگاه هاي اجرايي از يكديگر است گفت: دستگاه هاي اجرايي اختلافات ميان خود را در استانداري حل كنند.

به گزارش ايرنا، محمدرضا صالحي شنبه، در گردهمايي شهرداران استان اظهار كرد: دستگاه هاي اجرايي حق ندارند شكايت خود از دستگاه هاي ديگر را به دستگاه قضا ببرند، بايد اين امر براي مديران نهادينه باشد كه استانداري مرجع و محل رسيدگي به شكايات ادارات است.
استاندار خراسان شمالي تاكيد كرد: اين رويكرد بايد در ميان شهرداري ها هم حاكم شود و معاونت عمراني استانداري، ملجاء شهرداران است و استانداري محل و مرجع رسيدگي به شكايات ادارات از يكديگر است.
وي تصريح كرد: چندي پيش يكي از دستگاه ها به علت طرح شكايت از دستگاه ديگر به دستگاه قضا، توبيخ شد.
وي در بخش ديگر سخنان خود با تاكيد بر اينكه شهرداران بايد خود را به دانش روز مجهز كنند گفت: اين امر لازمه تحقق شهروند الكترونيك و شهر الكترونيك است.
صالحي با بيان اينكه اكنون رويكرد ايجاد اشتغال، اشتغالزايي در حوزه خدمات است گفت: اشتغال در حوزه خدمات نيز اكنون بيشتر به شغل در زمينه آي.تي مورد توجه است از اين رو شهرداران بايد براي رونق اقتصاد در اين حوزه برنامه داشته باشند.
وي همچنين بر مشاركت دادن مردم در امور شهرداري و مديريت شهري تاكيد كرد و گفت: شهرداران براي رسيدن به موفقيت بايد از مشاركت مردمي استفاده كنند و در مسير حركت به توسعه، از توان مردم بهره ببرند.
وي گفت: از شهرداران انتظار مي رود براي رسيدن به موفقيت برنامه چهار ساله تدوين و ارائه كنند.
استاندار خراسان شمالي بر زيباسازي شهر و ايجاد فضاي شاداب و بانشاط در آستانه نوروز تاكيد كرد و گفت: در اين زمينه تمام حفاري هاي سطح شهر از 20 اسفند ماه تعطيل مي شود.
7185/ 6042

سرخط اخبار استان‌ها