۱۰ اسفند ۱۳۹۶، ۸:۵۴
کد خبر: 82847705
T T
۰ نفر
طرح نظارتي پايش بازار ويژه نوروز 97در ميناب آغاز شد

بندرعباس - ايرنا - رئيس اداره صنعت،‌ معدن و تجارت شهرستان ميناب از آغاز اجراي طرح نظارتي پايش بازار كالا و خدمات در اين شهرستان خبر داد.

اسداله عباسي روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ايرنا اظهاركرد: اين طرح از امروز آغاز تا پايان فروردين ماه سال آينده ادامه دارد.
وي افزود: اين طرح با محوريت معاونت نظارت و بازرسي اداره صنعت، معدن و تجارت، مديريت بازرسي اتاق اصناف شهرستان و با همكاري ديگر دستگاه ها است
وي هدف از اجراي اين طرح را كنترل و نظارت بر وضعيت بازار كالا و خدمات و ايجاد زمينه مناسب براي تامين و توزيع مايحتاج عمومي، ايجاد تعادل در عرضه و تقاضا، جلوگيري از هرگونه كمبود و افزايش غيرمنطقي قيمت ها و جلوگيري از تخلفات احتمالي عنوان كرد.
رئيس اداره صنعت، معدن و تجارت ميناب اضافه كرد: هم اكنون5 هزارو500 واحد صنفي دراين شهرستان فعاليت دارند.
وي ياد آور شد: در اين طرح از واحدهاي صنفي عرضه كننده كالاهايي شامل پوشاك، كيف و كفش، آجيل و خشكبار، خواربار و شيريني جات، لبنيات، گوشت قرمز، گوشت مرغ، ماهي، قند و شكر، روغن نباتي و برنج مورد بازرسي قرار مي گيرند.
وي نظارت بربخش خدماتي نيز فعاليت هاي نظارتي در زمينه شركت هاي مسافرتي هوايي، زميني و دفاتر فروش آنها، حمل و نقل درون شهري، برون شهري، اماكن تفريحي، فرهنگي،‌ اقامتي غذاخوري ها و رستوران ها و ساير موارد مهم را ازديگر برنامه هاي اين نهاد ياد كرد.
عباسي افزود: اين طرح با همكاري اتاق اصناف، تعزيرات حكومتي، نيروي انتظامي و شبكه بهداشت و درمان اجرايي خواهد شد.
رئيس اداره صنعت، معدن و تجارت ميناب از مردم خواست تا در صورت مشاهده هر گونه تخلف گرانفروشي، كم فروشي، تقلب و احتكار مراتب را با سامانه 124 ستاد خبري به اطلاع بازرسان اين اداره برسانند.
6048/7194

سرخط اخبار استان‌ها