۲۹ بهمن ۱۳۹۶، ۲۰:۵۳
کد خبر: 82836611
T T
۰ نفر
تيم استقلال خوزستان در صورت كناره گيري ازليگ طبق قانون جريمه مي شود

اهواز - ايرنا - رييس كميته مسابقات سازمان ليگ برتر فوتبال گفت: در صورت كناره گيري رسمي تيم استقلال خوزستان از ليگ طبق قانون با اين تيم برخورد شده و جرايمي براي آن در نظر گرفته مي شود.

سعيد فتاحي روز يكشنبه در گفت و گوي تلفني با خبرنگار ايرنا در خصوص تصميم آبي هاي خوزستان بابت كنار رفتن از ليگ برتر فوتبال اظهار كرد: تا آنجا كه اطلاع دارم بازيكنان تيم استقلال خوزستان به دليل مسايل مالي تصميم به كنارگيري از ليگ برتر فوتبال گرفتند هر چند كه اقدام آنها بابت كنار رفتن از ليگ برتر پسنديده نيست.
وي افزود: انصراف و كناره گيري از مسابقات ليگ شرايط و مقررات خاص خود را دارد و بر اساس قانون با تيم هاي خاطي برخورد مي شود.
وي در پاسخ به اين پرسش كه آيا سازمان ليگ برتر فوتبال در اين خصوص به تيم استقلال خوزستان تذكر داده گفت: باشگاه استقلال خوزستان بايد به طور رسمي كناره گيري خود را به سازمان ليگ برتر فوتبال اعلام كند تا پس از بررسي لازم در اين باره تصميم گيري شود.
فتاحي افزود: در صورتي كه اين تيم در يك يا دو بازي حاضر نشود بر اساس قانون با جريمه مالي و يا كسر امتياز روبه رو مي شود و در ادامه كميته اخلاق پيگير اين موضوع خواهد شد. اميدوارم اين اتفاق رخ ندهد و تيم استقلال خوزستان در ادامه مسابقات حضور داشته باشد.
به گزارش ايرنا تمرينات تيم استقلال خوزستان از چهار روز پيش تعطيل شده است و بازيكنان اين تيم اعلام كردند در صورت پرداخت نشدن مبالغ قراردادشان در بازي برابر پرسپوليس به ميدان نمي روند. حال بايد در فاصله پنج روز مانده به برگزاري ديدار اين تيم مقابل پرسپوليس چه اقدامي از سوي مسئولان اين باشگاه صورت مي گيرد.
تيم استقلال خوزستان هم اكنون با كسب 20 امتياز در مكان پانزدهم رده بندي جاي گرفته است.
9879/ 6037

سرخط اخبار استان‌ها