۲۹ بهمن ۱۳۹۶، ۱۴:۴۸
کد خبر: 82836127
T T
۰ نفر
قلعه نویی: ذوب آهن باید شجاعانه تر بازی كند

اصفهان - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن ایران در آستانه مسابقه این تیم با لوكوموتیو ازبكستان در لیگ قهرمانان آسیا گفت: بازیكنان ذوب آهن باید با تغییر نگرش شجاعانه تر بازی كنند.

به گزارش ایرنا، امیر قلعه نویی روز یكشنبه در نشست خبری پیش از بازی ذوب آهن با لوكومیتیو ازبكستان افزود: تغییر نگرش در بازیكنان ذوب آهن و روی آوری به بازی شجاعانه كمی به زمان نیاز دارد.
وی با اشاره به حضور ذوب آهن در فینال لیگ قهرمانان آسیا در سال های قبل افزود: حضور ذوب آهن در فینال لیگ قهرمانان آسیا به خاطر شجاعت بازیكنان آن زمان این تیم بود و شجاعت آن‌ها باعث شد ذوب آهن یكی از بهترین تیم ‌های آسیا شود.
او با بیان اینكه ذوب آهن میزبان مظلومی است، اظهاركرد: امیدوارم فردا تماشاگران به ورزشگاه بیایند تا با افزایش روحیه بازیكنان بتوانیم با ارائه یك نمایش خوب پیروز میدان شویم.
سرمربی ذوب آهن درباره حریف خود در این دیدار نیز گفت: البته تیمی كه در بازی نخست خود پنج گل زده به ثمر رسانده تیمی خطرناك است، ما امیدواریم از امتیاز میزبانی بهره بگیریم و سه امتیاز را كسب كنیم.
وی با اشاره به مسابقه قبلی تیم ذوب آهن در این دوره از مسابقات، اضافه كرد: افسوس خوردیم كه علیرغم دوندگی زیاد بازی را به الدحیل واگذار كردیم.
قلعه نویی تاكید كرد كه امیدوارم فردا با یك برد به جدول برگردیم و این امر مستلزم حضور پرشور هواداران در ورزشگاه است.
وی تصریح كرد: اگر بازیكنان ما از دقیقه ۷۴ به بعد خوب بازی می‌كردند حتما برد خوبی را كسب می‌كردیم ولی فوتبال ایران از حرفه ای نبودن بازیكنان ضربه می خورد.
قلعه نویی خاطرنشان كرد: در بازی قبل در قطر تیم حریف میزبان خوبی برای ما بود و امیدواریم ما هم در اصفهان میزبان خوبی برای لوكوموتیو باشیم.
بازیكن تیم ذوب آهن نیز در این نشست گفت: از مردم خوب اصفهان و هواداران ذوب آهن می خواهیم كه ما را تنها نگذارند.
مرتضی تبریزی افزود : لوكوموتیو تیم خوبی است اما ذوبی ها برای برد و یك بازی خوب هم قسم شده‌اند.
وی درباره تغییر نگرش بازیكنان و بهبود بازی آنان تاكید كرد كه این امر مستلزم گذر زمان است.
دیدار دو تیم ذوب آهن و لوكوموتیو از گروه دوم رقابت های لیگ قهرمانان 2018 آسیا ساعت 16 روز دوشنبه 30 بهمن ماه در اصفهان با قضاوت داوران چینی برگزار می شود .
ت / 6020 / 6022

سرخط اخبار استان‌ها