۲۸ بهمن ۱۳۹۶، ۱۴:۱۳
کد خبر: 82834800
T T
۰ نفر

هفته نامه فروردين امروز: بودجه شيشه اي

۲۸ بهمن ۱۳۹۶، ۱۴:۱۳
کد خبر: 82834800
هفته نامه فروردين امروز: بودجه شيشه اي

هفته نامه فروردين امروز در شماره جديد خود در مطلبي با عنوان 'بودجه شيشه اي' به خواسته كارشناسان از دخل و خرج شهر و رويكرد شوراي پنجم شهر قزوين درباره بودجه شفاف و شيشه اي شهرداري قزوين پرداخته است.

فروردين امروز همچنين در اين شماره در مطلبي با تيتر 'بهين ياب، نجات‌بخش دردسرساز' به قلم مريم بهبهاني منتشر كرده كه در بخشي از آن نوشته است: اگرچه اين طرح ابتدا براي بسياري از توليدكنندگان روزنه اميد ايجاد شد كه با دريافت اين تسهيلات بتوانند بخش قابل توجهي از مشكلات اقتصادي خود را برطرف كنند اما هنوز مدت زمان زيادي از اجراي آن نگذشته بود كه از سوي توليدكنندگان با اعتراض‌هايي همچون قرارگرفتن متقاضي در بوروكراسي هاي اداري و به ويژه شرايط سخت تشكيل دادن پرونده در نزد بانك ها، بالا بودن نرخ سود تسهيلات ،متوقف شدن مبلغي از اين تسهيلات در نزد بانك و نداشتن دوره تنفس همراه بود.
در اين شماره فروردين امروز گفت وگو با طراح كانسپت و استوري بورد فيلم سر به زير آب داشته و به نقل از وي نوشته از جشنواره فيلم فجر هنوز به ثبات نرسيده است.
بانوي ملي پوش بسكتبال قزوين نيز در اين شماره حضور در سوپر ليگ را نسخه شفابخش بسكتبال عنوان كرده است.
قزوين جزو 10 شهر گردشگرپذير، تغييرات مديريتي در قزوين با تيتر استاندار به حجت مي رسد؟ و تحليلي از عملكرد و سخنان ابراهيم حاتمي كيا در جشنواره فجر با قلم حسن لطفي از ديگر عناوين هفته نامه فروردين امروز است.
7388*3013
خبرنگار: پريسا نوروزي**انتشار: رضا اولادي

سرخط اخبار استان‌ها