۱۷ بهمن ۱۳۹۶، ۱۰:۳۳
کد خبر: 82821779
T T
۰ نفر
وزیر اقتصاد: طرح دادور موانع سرمایه گذاری را به حداقل می رساند

سمنان - ایرنا - وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: طرح دادور موانع سرمایه گذاری را به حداقل می رساند و كسب و كار را در ایران اسلامی رونق می دهد.

به گزارش ایرنا، مسعود كرباسیان روز سه شنبه در آیین رونمایی سامانه دادور (دریافت، رسیدگی و پاسخگویی به شكایات متقاضیان مجوزهای كسب و كار) و طرح فیبرنوری خانگی در سالن مدیریت بحران استانداری سمنان افزود: این وزارتخانه خود را مكلف به اجرای برنامه اقتصاد مقاومتی در كشور می داند و رونمایی طرح دادور نمونه ای از اجرای این طرح مهم ملی است.
وی اظهارداشت: طرح دادور، تسهیل كننده و رفع كننده موانع سرمایه گذاری در كشور است و باید فعالان اقتصادی در سمنان این رویداد مهم را در غنیمت بدانند.
وی خاطرنشان كرد : یكی از گلوگاه ها برای فعالان اقتصادی كاغذ بازی های اداری است و آمار فضای كسب و كار فعلی در كشور، زیبنده نظام جمهوری اسلامی نیست.
كرباسیان تصریح كرد : كسب مجوز برای راه اندازی واحد تولیدی و صنعتی، باید از یك سامانه صورت گیرد و سامانه دادور در دراز مدت در افزایش اشتغال در كشور بسیار موثر است.
وزیر امور اقتصادی و دارایی بیان داشت : بنده به مردم استان سمنان تبریك عرض می كنم و امیدوارم فرصت حضور استاندار جدید باعث رونق كسب و كار در این منطقه از كشور شود.
وی اظهار داشت : استان سمنان از جوانب مختلف برای مسوولان كشوری حائز اهمیت است و باید بیش از پیش برای رفع مشكلات سمنان اقدام كرد.
مسعود كرباسیان وزیر امور اقتصادی و دارایی در ششمین روز از دهه مبارك فجر به منظور شركت در نشست ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی به استان سمنان سفر كرد. وی امروز همچنین خط تولید مینی بوس شركت عقاب افشان سمنان را افتتاح می كند.
به گزارش ایرنا ، در دهه فجر امسال بیش از 461 طرح با صرف سه هزار و 120 میلیارد ریال اعتبار در استان سمنان به بهره برداری رسیده است.
استان سمنان بیش از 700 هزار نفر جمعیت دارد.
7339/6026
خبرنگار: محمدرضا یوسف نژاد ** انتشار دهنده : جانعلی فتحی
برای آگاهی از تازه‌ترین اخبار و رویدادها در استان سمنان به نشانی IRNASEMNAN@ كانال اخبار ایرنا سمنان مراجعه كنید.
۰ نفر

سرخط اخبار اقتصاد