۱۶ بهمن ۱۳۹۶، ۱۷:۱۲
کد خبر: 82821127
T T
۰ نفر
دادستان زاهدان: حفاري هاي انجام شده براي گازرساني هرچه سريعتر ترميم شود

زاهدان - ايرنا - دادستان عمومي و انقلاب زاهدان مركز استان سيستان و بلوچستان گفت: حفاري هاي انجام شده براي اجراي پروژه گازرساني در اين شهر هر چه سريعتر بايد ترميم و مسير رفت و آمد شهروندان هموار شود.

به گزارش ايرنا با توجه به گلايه هاي شهروندان از حفاري هاي ايجاد شده توسط شركت گاز و تاخير در ترميم اين حفاري ها، دادستان زاهدان به همراه مديران شركت گاز سيستان و بلوچستان، پيمانكار اجراي پروژه گاز رساني و معاون امور زيربنايي و حمل و نقل شهرداري امروز /دوشنبه 16بهمن/ از حفاري هاي انجام شده در نقاط مختلف شهر زاهدان ديدن و از نزديك مسائل و مشكلات موجود را بررسي كردند.
حجت الاسلام علي موحدي راد در اين بازديد بر لزوم اجراي پروژه گازرساني به بهتربن نحو و در كوتاه ترين زمان ممكن به ويژه موضوع ترميم نوارهاي حفاري تاكيد كرد
وي هدف از اجراي برنامه امروز را بررسي مشكلات ناشي از حفاري هاي شركت گاز عنوان كرد و‌ گفت: مردم از نوع كار و نحوه اجراي پروژه گازرساني بسيار گلايه دارند و اين وضعيت براي آنان قابل قبول نيست لذا مي طلبد كه مسئولان امر با جديت بيشتر و با استفاده از حداكثر ظرفيت و امكاناتي كه دارند در مسير جلب رضايت مردم حركت كنند.
وي افزود: وضعيت فعلي به هيچ ‌وجه قابل قبول نيست و اگر چه در مسير ترميم حفاري ها مسائلي از قبيل شرايط جوي سبب كندي كار مي شود اما بايد برنامه ريزي لازم در اين رابطه صورت گيرد.
حجت الاسلام موحدي راد با اشاره به اينكه در مسير خدمت به مردم هيچ گونه قصوري پذيرفتي نيست تصريح كرد: چنانچه در مسير اجراي كار ثابت شود فرد يا افرادي كوتاهي و يا سهل انگاري كردند با قاطعيت و بر اساس قانون با آنان برخورد خواهد شد.
وي ادامه داد: آمادگي لازم براي تامين نيروي انساني مورد نياز به منظور تسريع در روند كار از طريق سازمان زندان ها وجود دارد.
دادستان زاهدان گفت: به منظور پيگيري هر چه بيشتر امور هم اينك از طريق معاونت هاي دستگاه قضايي استان مسائلي از قبيل ساماندهي مسكن مهر، رفع مشكلات منطقه شيرآباد، موارد مربوط به پسماندها و زباله ها و غيره با جديت دنبال مي شود و اميدواريم مسئولان مربوطه بر اساس تعهداتي كه دارند با هدف خدمت به مردم تعامل و همكاري شايسته اي از خود نشان دهند.
به گزارش شهرداري زاهدان در طول اين بازديد دادستان زاهدان توصيه هاي لازم را براي حل مسائل شهر و شهروندان به شهرداري ارائه داد.
بر اساس آمارهاي اعلام شده توسط مراجع ذيربط تا كنون 225 كيلومتر حفاري براي گازرساني در سطح شهر زاهدان انجام و فقط 36 كيلومتر آن ترميم شده است.
3042 **6081 خبرنگار: محدثه حيدري گرجي ** انتشار دهنده: حيدر سراياني

سرخط اخبار استان‌ها