۱۵ بهمن ۱۳۹۶، ۱۵:۵۹
کد خبر: 82819696
T T
۰ نفر
مدیران و كاركنان سازمان تعزیرات حكومتی با آرمان های امام راحل تجدید میثاق كردند

شهرری ـ ایرنا ـ مدیران و جمعی از كاركنان سازمان تعزیرات حكومتی امروز- یكشنبه - همزمان با چهارمین روز از ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی، با آرمان های امام خمینی(ره) تجدید بیعت كردند.

به گزارش ایرنا، جمال انصاری معاون وزیر دادگستری و رئیس سازمان تعزیرات حكومتی به همراه جمعی از مدیران و كاركنان این نهاد با حضور در حرم مطهر امام خمینی(ره) ضمن گرامیداشت سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، با آرمان های والای ایشان، رهبری و شهدا تجدید پیمان كردند.
شركت كنندگان در این مراسم، با نثار تاج گل و قرائت فاتحه و ادای احترام به مقام شامخ معمار كبیر انقلاب اسلامی با آرمان های والای امام راحل، شهدا و رهبر فرزانه انقلاب تجدید میثاق كردند.
رئیس سازمان تعزیرات حكومتی در حاشیه این آیین درجمع خبرنگاران گفت: امام راحل با استقامت و پافشاری خود توانست انقلاب اسلامی ایران را به پیروزی برساند و برای ملت بزرگ ایران استقلال، عزت، اقتدار و استقامت در مبارزه با مستكبران را به ارمغان آورد.
جمال انصاری با بیان اینكه امام راحل انقلاب اسلامی ایران را با مشاركت و همراهی مردم به پیروزی رساند، اظهار داشت: امروز رمز ماندگاری نظام اسلامی به عنوان یك نظام تاثیر گذار در جهان تنها در گرو مشاركت مردم در امور كشور،پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب و خدمات رسانی مطلوب به مردم است.
وی در بخش دیگر سخنان خود با بیان اینكه قاچاق كالا و ارز یك جرم سازمان یافته است، ابراز داشت: خوشبختانه در سال 96 انسجام و هماهنگی خوبی بین دستگاه های مختلف در مبارزه با قاچاق كالا در كشور شكل گرفته است و امیدواریم این روند ادامه داشته باشد.
انصاری با بیان اینكه قوانین مبارزه با قاچاق كالا و ارز در كشور باید باز تعریف شوند، افزود: سازمان تعزیرات حكومتی در بخش مبارزه با قاچاق كالا و ارز آخرین سازمان برخورد كننده است ولی با این حال در 10 ماه نخست سال جاری به نسبت سال گذشته پرونده های تشكیل شده در این سازمان 30 درصد افزایش یافته است.
وی ادامه داد: سازمان تعریزات حكومتی در سالجاری سرعت روند رسیدگی به پرونده های قاچاق كالا و ارز را به قدری بالا برده است كه 60 درصد بر درآمد این سازمان نسبت به سال گذشته افزوده شده است.
انصاری اقدامات پیشگیرانه در حوزه قاچاق كالا و ارز را بهترین روش مقابله با این پدیده اقتصادی دانست و تصریح كرد: سیاست ها و برنامه های سازمان های مختلف باید به گونه ای باشد كه در سطح كشور ما شاهد حجم بالای ورود كالای قاچاق به داخل كشور نباشیم.
3218/7247/6003
خبرنگار: امیر جعفری و امین كمالی فر ** انتشار: روح الله صائب

سرخط اخبار جامعه