۱۵ بهمن ۱۳۹۶، ۱۴:۵۵
کد خبر: 82819597
T T
۰ نفر
كاهش جمعيت زندانيان از سياست هاي مهم قوه قضاييه است

قزوين-ايرنا- معاون قضايي و اجراي احكام سازمان زندانها، اقدامات تاميني و تربيتي كشور گفت: كاهش جمعيت زندانيان از سياست هاي مهم قوه قضاييه است كه مورد تاكيد مقام معظم رهبري نيز قرار دارد.

به گزارش ايرنا، سيروس شيخ پور روز يكشنبه در آيين توديع و معارفه مديران كل سابق و جديد زندان هاي استان قزوين با تاكيد بر اجراي درست دستورالعمل كاهش جمعيت زندانيان در سطح استان ها،گفت: مديريت بر اجراي اين برنامه بايد طوري باشد كه خروجي آن براي جامعه مفيد واقع شود.
اين مسئول خاطرنشان كرد: سازمان زندانها به عنوان يكي از متوليان اجراي طرح ساماندهي و كاهش جمعيت كيفري زندانها، مصمم به مديريت جدي و مناسب بر اجراي اين دستورالعمل است.
شيخ پور خاطر نشان كرد: زندان جاي مجرمين وجنايتكاران، سارقين و كساني است كه در جامعه ناامني ايجاد مي كنند و در عين حال با تدابير درست و استفاده از احكام جايگزين، پاي بسياري از زندانيان به زندان باز نخواهد شد.
وي در ادامه گفت: وظيفه اصلي ما در سازمان زندان ها خدمت به كساني است كه به هر دليل چه عمد و چه غيرعمد در حبس به سر مي برند و بايد دانست خانواده اين افراد عائله نظام جمهوري اسلامي هستند.
شيخ پور بر خدمت رساني مناسب به خانواده زندانيان تاكيد كرد و همچنين گفت: اجراي برنامه هاي اصلاحي، تربيتي و فرهنگي به طور جدي در دستور سازمان زندان ها است چرا كه اين امور بر رفتار زندانيان تاثير مثبت دارد.
در ادامه اين مراسم محمدعلي محمدي به عنوان مديركل جديد امور زندان هاي استان قزوين معرفي شد.
در اين مراسم همچنين از خدمات حميدرضافراست طلب مديركل سابق زندان هاي استان قزوين تجليل به عمل آمد.
3013
انتشار دهنده: رضا اولادي

سرخط اخبار استان‌ها