۱۵ بهمن ۱۳۹۶، ۱۰:۵۶
کد خبر: 82819170
T T
۰ نفر

دومین متهم اصلی قتل شهید زینی وند دستگیر شد

۱۵ بهمن ۱۳۹۶، ۱۰:۵۶
کد خبر: 82819170
دومین متهم اصلی قتل شهید زینی وند دستگیر شد

ایلام - ایرنا - فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: دومین متهم اصلی قتل شهید زینی وند كه مهر ماه سال جاری این جوان رشید نیروی انتظامی را در شهرستان دره شهر به شهادت رسانده بود، دستگیر شد.

به گزارش روز یكشنبه ایرنا از مركز اطلاع رسانی پلیس ، سردار نورعلی یاری اظهار داشت: مهرماه سال جاری سرگرد شهید زینی وند رئیس كلانتری مركزی شهرستان دره شهر كه برای صلح و سازش بین 2 طایفه درگیر به ماموریت اعزام شده بود، به شهادت رسید.
وی افزود: پس از شهادت، بلافاصله دستگیری قاتل یا قاتلان به صورت ویژه در دستور كار قرار گرفت و در همان روزهای اولیه یك نفر از متهمان اصلی دستگیری و متهم دیگر متواری شد.
فرمانده انتظامی استان ایلام تاكید كرد: متهم فراری كه با ترفندهای خاص و جا نگذاشتن ردپا و ارتباط خاص، مدتی از دید ماموران مخفی شده بود، شناسایی شد.
سردار یاری یادآور شد: با كار اطلاعاتی و پلیسی محل اختفای متهم در یكی از استان های مركز كشور شناسایی و تحت مراقبت قرار گرفت.
وی اضافه كرد: پس از شناسایی و یك هفته مراقبت های ویژه ساعت 2 بامداد شب گذشته با كسب نیابت قضایی متهم توسط پلیس آگاهی استان ایلام دستگیر شد.
فرمانده انتظامی استان ایلام در پایان با قدردانی از تلاش جهادی كاركنان پلیس آگاهی استان گفت: نیروی انتظامی با تمام توان برای آسایش و آرامش مردم تلاش خواهد كرد و در این راه اجازه قانون شكنی را به كسی نخواهد داد.
گفتنی است نهم مهرماه سال جاری بر اثر اختلافات بین 2 خانواده از 2 روستای شهرستان دره شهر، درگیری و نزاع دسته جمعی بین اهالی روستا رخ می‌دهد و در این درگیری یكی از عوامل نیروی انتظامی به شهادت رسیده و فرد دیگری نیز از عوامل نیروی انتظامی از ناحیه چشم دچار جراحت می‌شود.
دریافت و انتشار: حسن كهزادیان
6119

سرخط اخبار استان‌ها