۱۴ بهمن ۱۳۹۶، ۱۳:۴۶
کد خبر: 82818136
T T
۰ نفر
ظرفيت هاي فضاي مجازي در پيشبرد اهداف نظام قرار گيرد

اردبيل - ايرنا - دادستان عمومي و انقلاب اردبيل گفت: از ظرفيت هاي فضاي مجازي بايد بيش از پيش براي پيشبرد اهداف متعالي و ارزشمند نظام اسلامي بهره گرفته شد.

ناصر عتباتي روز شنبه در همايش فصلي قضات استان ، همچنين بر لزوم نظارت و مديريت بر فضاي مجازي تاكيد كرد و افزود: با شفاف سازي و مقابله با شايعات در فضاي مجازي و اطلاع رساني دقيق از جريانات و رويدادها مي توانيم بر افكار عمومي تاثيرگذار باشيم.
معاون اجتماعي و پيشگيري از وقوع جرم دادگستري استان نيز در اين جلسه با تشريح اهميت مقوله پيشگيري از وقوع جرم گفت: آسيب هاي اجتماعي هر موضوع و پديده اجتماعي است كه اخلاق و معنويت و نظم واجتماعي را بر هم مي زند.
يوسف خدادادي با اشاره به مهم ترين آسيب هاي اجتماعي اظهار كرد: طلاق ، اعتياد ، حاشيه نشيني و خشونت بعنوان چهار آسيب اجتماعي اولويت دار كشور و استان است و برنامه ريزي دقيق و ارائه راهكارهاي عملي با آنها بسيار اساسي است.
او افزود: با همكاري و هماهنگي ساير دستگاه ها بايد در رفع و كاهش اين مشكلات ورود جدي تري داشته باشيم.
به گزارش ايرنا از دادگستري اردبيل ، رئيس كل دادگستري استان اردبيل هم با قدرداني از قضات و كارمندان كه با كار جهادي در دستگاه قضايي، شبانه روز در راستاي رسالت خطير قوه قضاييه تلاش مي كنند، گفت: رعايت نظم و انضباط اداري ، تكريم ارباب رجوع و نظارت مستمر و دقيق بر زير مجوعه ها و تسريع و دقت در رسيدگي ها بايد بيش از پيش سرعت بگيرد.
حجت الاسلام محمدعلي مقاصدي همچنين بر لزوم حمايت از واحدهاي توليد و اشتغال در استان تاكيد كرد و افزود: تلاش دستگاه قضايي استان بر اين است تا از هر اقدامي كه منجر به تعطيلي و توقف واحد توليدي شود، جلوگيري كند تا از اين طريق بتوان از اشتغال و رونق توليد در استان حمايت كرد.
خبرنگار: گيتي طالبي ** انتشار دهنده:عارف شيرزاد
6018/ 1257

سرخط اخبار استان‌ها