۱۳ بهمن ۱۳۹۶، ۱۵:۰۸
کد خبر: 82817073
T T
۰ نفر
ایران به بركت انقلاب اسلامی پیشرفت های بسیار زیادی داشته است

زاهدان - ایرنا - نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان گفت: ایران به بركت انقلاب اسلامی در همه زمینه های علمی، نظامی و غیره پیشرفت های چشمگیری داشته و مدیریت كشور در دست فرزندان این مرز و بوم است.

به گزارش ایرنا آیت الله عباسعلی سلیمانی در خطبه های این هفته نماز جمعه زاهدان با تبریك دهه فجر و تسلیت ایام فاطمیه اظهار كرد: تا پیش از انقلاب اسلامی افرادی از كشورهای خارجی مدیریت خدمات در كشور را به دست گرفته بودند و در كنار حق ماموریت حق توحش نیز دریافت می كردند.
نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری افزود: پدیده حمله نظامی همواره بر روی میز آمریكایی ها وجود دارد اما با قدرتی كه امروز ایران به بركت انقلاب اسلامی از آن برخوردار است هرگز جرات حمله به این مرز و بوم را نخواهند داشت.
امام جمعه زاهدان ادامه داد: نوكران و دست نشاندگان استكبار جهانی هرگاه به ایران اسلامی حمله كرده اند با شكست مواجه شده اند.
نماینده مقام معظم رهبری در امور اهل سنت استانهای سیستان و بلوچستان و كرمان گفت: به بركت انقلاب اسلامی، اندیشه های امام (ره) و قاطعیت رهبر معظم انقلاب؛ آمریكا امروز به عنوان منفورترین حكومت و نظام در جهان معرفی شده است.
آیت الله سلیمانی با اشاره به اقدامات اخیر استكبار جهانی برای انتقال داعش و نیروهای تكفیری به افغانستان گفت: آمریكا به حضور داعش در عراق و سوریه بسیار امید داشت اما پس از شكست در این كشورها تمام امیدش را از دست داد.
عضو خبرگان رهبری افزود: داعش با همكاری و حضور پر رنگ كشورهایی همچون ایران و روسیه در عراق و سوریه شكست خورد.
نماینده مقام معظم رهبری در امور اهل سنت استانهای سیستان و بلوچستان و كرمان گفت: آمریكا با اهداف تروریستی جدیدی وارد افغانستان شده و قصد ماندن در منطقه را دارد كه كشتار اخیر در این كشور هم نشانه اهداف شوم استكبار جهانی در منطقه است.
امام جمعه زاهدان بیان كرد: افغانستان در همسایگی شرقی ایران واقع شده كه سالهاست از استكبار زخم برداشته به طوری كه تاریخ این كشور سراسر سختی و محنت را نشان می دهد.
آیت الله سلیمانی اضافه كرد : با حضور انگلیس استعمارگر، اشغالگران شوروی به بهانه دستیابی به آبهای گرم و پرورش گروهك های تروریستی از سوی آمریكا در افغانستان برادر كشی را به راه انداختند و حمله آمریكایی ها در منطقه به بهانه مبارزه با مواد مخدر و مافیای مخدر زخم های زیادی به این كشور وارد كرده است.
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان تصریح كرد: آمریكا افغانستان را به دلیل اینكه زخم های پی درپی در تاریخ معاصر برداشته و نمی تواند دفاع لازم را در برابر دشمن داشته باشد و همچنین به دلیل همسایگی این كشور با ایران اسلامی و زهر چشم گرفتن از چین و روسیه كه 2 حریف بالقوه آمریكا هستند این كشور را به عنوان پایگاهی برای خود در نظر گرفته است.
عضو خبرگان رهبری تاكید كرد: كشورهای منطقه باید هشیار باشند كه آمریكا در انتقال داعش به افغانستان اهداف شومی را دنبال می كند و قصد ناامنی و آشوب در منطقه را دارد.
8006**3213 خبرنگار: نرگس تیموری **انتشاردهنده: اكبر نوری

سرخط اخبار استان‌ها