۲۹ دی ۱۳۹۶، ۱۷:۰۹
کد خبر: 82800976
T T
۰ نفر
استقبال پرشورها از سرمربي جديد/ ساغلام: يك شب فراموش نشدني بود

تبريز- ايرنا- پس از كش و قوس هاي فراوان و مذاكره با گزينه هاي مختلف، در نهايت 'ارطغرل ساغلام' به عنوان سرمربي جديد تراكتورسازي بامداد جمعه در ميان خيل عظيم استقبال پرشورها وارد تبريز شد تا سكان هدايت محبوب ترين تيم آذربايجان را برعهده بگيرد.

به گزارش ايرنا، سرمربي مشهور و با انگيزه تراكتورسازان كه در بدو ورود به فرودگاه بين المللي شهيد مدني تبريز با مشاهده هواداران تراكتوسازي حيرت زده شده بود، در صفحات فضاي مجازي خود ضمن تشكر از هواداران تراكتورسازي تبريز، نوشت: يك شب فراموش نشدني را در تبريز تجربه كردم.
خبرگزاري آناتولي در اين زمينه با اشاره به اينكه ارطغرل ساغلام، سرمربي سابق بشيكتاش و بورسااسپور تركيه براي عقد قرارداد با تيم تراكتورسازي ايران به تبريز رفته است، نوشت: وي با انتشار چند پيام در اينستاگرام خود از استقبال پرشور هواداران اين تيم تشكر كرد.
ساغلام در يكي از پيام‌ها كه همراه با انتشار عكسي از خود با شال تراكتورسازي منتشر كرده، نوشته است: در تبريز هستيم.
وي در پيام ديگري با انتشار چندين ويدئو از استقبال هواداران تراكتورسازي در فرودگاه تبريز از وي، نوشته است: بابت اين استقبال پرشور خيلي ممنون.
او در پيام ديگري نيز با انتشار چندين عكس از هوادران تراكتورسازي در فرودگاه تبريز نوشته است: يك شب فراموش نشدني.
سرمربي جديد تراكتورسازي كه در بدو ورود به تبريز و پيش از شروع كار رسمي از محبوبيت شديدي بين هواداران برخوردار شده است، در فرودگاه تبريز، گفت: از اينكه رهبري اين تيم بزرگ را بر عهده مي گيرم بسيار خرسندم چون هواداران بسيار خوب و پرشماري دارد.
ساغلام با بيان اينكه در انتخاب تراكتورسازي اشتباه نكرده است، اظهار كرد: شبانه روزي تلاش خواهم كرد تا همراه اين هواداران همه شاد باشيم و آينده را بسيار زيباتر خواهيم ساخت.
وي ادامه داد: همه چيز در تبريز خوب است و من هم بسيار راحتم، البته انسان از جائي كه شاد است نمي خواهد دل بكند.
سرمربي جديد تراكتورسازي همچنين در مصاحبه اي با سايت باشگاه، گفت: از هوادارانمان مي‌خواهم در اين مقطع از تيم محبوبشان حمايت كنند چون بيش از هر چيزي به حمايت و آرامش نياز داريم.
ساغلام با بيان اينكه در استانبول آوازه محبوبيت تراكتورسازي را شنيده بودم و مي‌دانستم كه اين باشگاه هواداران پرشوري دارد، افزود: با اين ‌وجود از ديدن اين استقبال شگفت‌ زده و خوشحال شدم و بايد بگويم براي من مايه خوشحالي و افتخار است كه مي‌ توانم در چنين باشگاه محبوبي فعاليت كنم؛ درعين‌ حال احساس مي‌كنم مسئوليتم دوچندان شده و بايد احساس مسئوليت زيادي درباره اين هواداران داشته باشيم.
وي ادامه داد: مي‌ دانم كه شرايط فعلي تيم به ‌هيچ ‌وجه مناسب نيست و هواداران از نتايج اخير رضايت ندارند و جايگاه حقيقي ما اينجا نيست، اما بايد در كنار هم براي رسيدن به پله‌هاي بالاتر تلاش كنيم و ان‌شاءالله از اين مقطع و روزهاي سخت به ‌سلامت عبور كنيم و به ‌طور حتم روزهاي خوبي پيش روي خواهيم داشت.
ساغلام گفت: از هواداران مان مي‌خواهم در اين مقطع از تيم خود حمايت كنند چون بيش از هر چيزي به حمايت و آرامش نياز داريم و من به كار گروهي اعتقاد دارم، بر اين اساس معتقدم بايد همه ما دست در دست هم متحد و منسجم براي موفقيت تراكتورسازي تلاش كنيم.
به گزارش ايرنا، حضور اين سرمربي موفق تركيه اي در راس كادرفني تراكتورسازي، فصل نويني را براي اين تيم پرهوادار گشوده است كه بايد با همراهي، همدلي، اتحاد و انسجام بين مجموعه باشگاه از مديرعامل گرفته تا تداركات و بازيكنان، در كنار سكوها و حمايت هاي بي دريغ تماشاگران، روزهاي بحراني كنوني پشت سر گذاشته و همچون فصل قبلي مسير موفقيت و سربلندي قرمزهاي آذربايجان هموارتر شود.
بدون ترديد هرگونه حاشيه سازي و پرداختن به مسايل جنبي از سوي بازيكنان و هواداران مي تواند مسير جديد تراكتورسازي را با اما و اگرهاي عديده اي روبرو كند.
ارطغرل ساغلام 48 ساله سابقه هدايت تيم هاي سامسون اسپور، كايسري اسپور، اسكي شهير اسپور، بشيكتاش، بورسا اسپور و مالاتيااسپور را در كارنامه خود دارد كه بهترين دوران مربيگري اش بين سال هاي 2009 تا 2013 در بورسااسپور بود.
وي از سال 1986 تا 1997 در رده هاي مختلف تيم هاي ملي تركيه بازي كرده است و تعداد 27 بازي ملي در تيم بزرگسالان به ثبت رسيده است.
ساغلام با تيم بورسااسپور قهرمان فصل 2009-2010 سوپر ليگ تركيه شد كه نخستين قهرماني اين تيم در تاريخ فوتبال تركيه بود.
وي جايگزين يحيي گلمحمدي مي شود كه نتايج بسيار ضعيفي با تراكتورسازي گرفت.
تيم تراكتورسازي هم اكنون با 21 امتياز در رده يازدهم ليگ برتر باشگاه هاي ايران قرار دارد.
اين تيم در هفته 21 ليگ برتر روز ششم بهمن در مشهد به مصاف سياه جامگان مي رود.
گزارش: سيديحيي مرتضائي **انتشار: عزيزي راد
3038/518

سرخط اخبار استان‌ها