۲۳ دی ۱۳۹۶، ۱۵:۴۱
کد خبر: 82794462
T T
۰ نفر
استخدام ورزشي،جايزه مدير كل ورزش و جوانان مازندران به پهلوان ايران

ساري – ايرنا – جابر صادق زاده قهرمان كشتي پهلواني كه براي چهارمين سال پياپي بازوبند پهلواني را كسب كرده است به زودي در بدنه اداره ورزش و جوانان مازندران استخدام و فعاليت خود را آغاز خواهد كرد.

به گزارش خبرنگار ايرنا ، مسئولين قائمشهري و مدير كل اداره ورزش و جوانان مازندران روز شنبه با حضور در منزل ' جابر صادق زاده ' ، قدردان تلاش هاي او بوده اند و با اهداي گل و شيريني از وي تقدير به عمل آورده اند.
جابر صادق زاده قهرمان وزن به علاوه 100 كيلوگرم كه در روز 'پنج شنبه 'در مسابقات كشتي زورخانه ايي و پهلواني كشور كه در مجموعه ورزشي شهيد بهشتي مشهد برگزار شد ، موفق شد تا چهارمين بازوبند پهلواني را كسب كند.
مدير كل اداره ورزش و جوانان مازندارن در اين ديدار و در گفت و گو با خبرنگاران گفت كه بنا به مصوبه هيات وزيران 'جابر صادق زاده قهرمان كشتي پهلواني ' به زودي در اداره كل ورزش و جوانان استخدام مي شود .
حبيب حسين زادگان با اعلام اينكه مسير استخدام اين ورزشكار روزهاي پاياني خود را طي مي كند ، گفت : به زودي يك پست مديريتي در بدنه اداره ورزش و جوانان به اين قهرمان داده خواهد شد ، تا فعاليتش را آغاز كند.
وي با اعلام اينكه اراده جدي اداره ورزش و جوانان استفاده از نيروهاي توانمند و تحصيلات مرتبط با ورزش است ، افزود : در اين اداره به دنبال رويكرد جوان گرايي هستيم .
مدير كل اداره ورزش و جوانان مازندران اين نويد را داد تا به زودي تعدادي از ورزشكاران كه جزء برند ورزش ملي و جهاني هستند ، در بدنه اداره ورزش و جوانان جذب شوند.
حسين زادگان با اعلام اينكه اين ورزشكاران كساني هستند كه در حوزه عملي و نطري تجربيات زيادي كسب كرده اند ، افزود : با به كارگيري اين ورزشكاران در بدنه اداره مي توانيم ازتجربيات شان براي نسل هاي آينده استفاده كنيم .
جابر صادق زاده در گفت و گو با خبرنگاران با بيان اينكه سطح مسابقات پهلواني بسيار بالا برگزار شد ، گفت كه اين مسابقات با حضور ورزشكاراني چون پرويز هادي ، احمد ميرزاپور ، امير محمد و مهدي نوري برگزار شده است .
اين قهرمان ، سرسخت ترين حريف خود را نماينده ايي از مشهد اعلام كرد و گفت : باتوكل به خدا ، اين حريفم را به خوبي توانستم شكست دهم و بازوبند پهلواني را كسب كنم .
وي در اين رقايتها با پنج كشتي گير به مسابقه پرداخته است تا بازوبند پهلواني را كسب كرد .
خبرنگار : مونا معيني كوچكسرائي**انتشار دهنده: محسن حسن نيا
7334/1899

سرخط اخبار استان‌ها