۲ دی ۱۳۹۶، ۹:۴۴
کد خبر: 82772369
T T
۰ نفر
متخلفان حوزه بهداشت و درمان در ايلام به 272 ميليون ريال جريمه محكوم شدند

ايلام - ايرنا - مديركل تعزيرات حكومتي ايلام گفت: از ابتداي امسال تاكنون با رسيدگي به پرونده هاي حوزه بهداشت ، دارو و درمان در اين استان متخلفان به پرداخت 272 ميليون و 200 هزار ريال جريمه نقدي در حق صندوق دولت محكوم شده اند.

نعمت الله بيرانوند روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا اظهار كرد: طي 9 ماه سال جاري 160 پرونده در بخش بهداشت ، دارو و درمان در شعب تعزيرات حكومتي استان تشكيل شد كه با تلاش مجموعه شعب رسيدگي به 158 پرونده انجام و مختومه شدند.
وي افزود: در مجموع قضات رسيدگي كننده متخلفان اين حوزه را در شعب بدوي به پرداخت 272 ميليون و 2000 هزار ريال جريمه نقدي در حق صندوق دولت محكوم كرده اند.
مديركل تعزيرات حكومتي ايلام يادآور شد: واحد اجراي احكام اين اداره كل نيز طي مدت ياد شده پذيراي 115 پرونده در بخش بهداشت ، دارو و درمان بود كه تاكنون 113 پرونده در اين واحد رسيدگي شده است.
بيرانوند تاكيد كرد: از مجموع جرائم در نظر گرفته شده براي خاطيان در بخش اجراي احكام تاكنون 187 ميليون و 470 هزار ريال وصول شده است.
وي اضافه كرد: با توجه به حساسيت حوزه بهداشت و درمان و ارتباط تنگاتنگ با سلامت مردم نيروهاي اين سازمان با همكاري ساير ارگان هاي نظارتي نظارت دقيقي بر اين حوزه دارند تا عرصه را براي فعاليت مجرمانه برخي افراد مسدود كنند تا سلامت شهروندان با مخاطره روبرو نشود.
وي تاكيد كرد: چهار شعبه بدوي در ايلام و چهار شعبه نيز در شهرستان هاي سرابله، دهلران، دره شهر و مهران به تخلف هاي حوزه تعزيرات حكومتي رسيدگي مي كنند و رسيدگي به پرونده ها واصله در شهرستان هاي ايوان و ملكشاهي در شعبه ايلام، شهرستان سيروان در شعبه سرابله و شهرستان هاي بدره و آبدانان نيز در شعبه دره شهر انجام مي شود.
خبرنگار و منتشر كننده: حسن كهزاديان
6119

سرخط اخبار استان‌ها