۷ آذر ۱۳۹۶، ۱۲:۵۳
کد خبر: 82745293
T T
۰ نفر
اكران پايان روياها از يازدهم آذر در سينماهاي كانون پرورش فكري

تهران- ايرنا- فيلم «پايان روياها» اثر محمدعلي طالبي از يازدهم آذر در سينماهاي كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان سراسر كشور اكران مي‌شود.

به گزارش روز سه شنبه ايرنا از كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان، آخرين اثر محمدعلي طالبي كارگردان شاخص سينماي كودك در فصل جديد فعاليت دوباره‌ سينماهاي كانون در سراسر كشور اكران خواهد شد.
با افزايش تعداد اين سينماها، اين روزها 79 سالن كانون آماده‌ پذيرش گروه‌هاي دانش‌آموزي، اعضاي كانون و خانواده‌ها در دو نوبت صبح و بعد از ظهر است.
مخاطبان اين فيلم مي‌توانند به تماشاي داستان پسر بچه‌اي بنشينند كه به همراه خانواده خود در يكي از روستاهاي شمالي كشور زندگي مي‌كند و با آمدن اسبي به اين خانه، پسرك علاقه شديدي به اسب پيدا مي‌كند اما به واسطه اشتباهي كه از او سر مي‌زند دچار مشكلاتي مي‌شود. پسر بچه‌، مشكل را ابتدا از خانواده خود مخفي مي‌كند بنابراين مشكلات و دردسرهاي او بيشتر مي‌شود و...
«پايان روياها» به نويسندگي و كارگرداني محمدعلي طالبي، پيش‌تر در جشنواره فيلم فجر، سي‌امين جشنواره بين‌المللي فيلم كودك و نوجوان اصفهان و سي‌و‌چهارمين جشنواره بين‌المللي فيلم‌هاي كودكان شيكاگو به نمايش در آمده و به فهرست پاياني بهترين فيلم‌هاي آسياپاسفيك 2017 راه يافته است.
اين اثر امسال موفق به دريافت ديپلم افتخار سيفژ و جايزه‌ «عشقي بزرگ براي جهانيان» در جشنواره بين‌المللي فيلم كودك و نوجوان اصفهان نيز شده است.
فراهنگ **1085**1055
دريافت كننده : ناهيد پورمند**انتشار: زينب كارگر
۰ نفر

سرخط اخبار فرهنگ