۴ آذر ۱۳۹۶، ۱۹:۱۹
کد خبر: 82742767
T T
۰ نفر
فرمانده سپاه عاشورا: بسيج در كنار سپاه حافظ دستاوردهاي انقلاب اسلامي است

تبريز - ايرنا - فرمانده سپاه عاشورا گفت: استفاده از بسيج صرفا در امورات دفاعي نيست، بلكه بسيج در كنار سپاه حافظ دستاوردهاي انقلاب اسلامي است.

به گزارش ايرنا، سردار غلام عسگر كريميان روز شنبه همزمان با بزرگداشت هفته بسيج در اجتماع باشكوه بسيجيان شهرستان بناب افزود: دشمنان ايران اسلامي در صدد از بين بردن پايه هاي دفاعي كشور هستند.
وي اظهار كرد: هم اكنون آمريكاي جهانخوار و ايادي آن در منطقه به شدت مسدود كردن مسير قدرت يابي ايران اسلامي را دنبال مي كنند.
فرمانده سپاه عاشورا يادآوري كرد: بسيج بخاطر حضور در صحنه هاي مختلف انقلاب اسلامي و به بركت سپاه پاسداران انقلاب اسلامي قدرت يافته و يكي از مولفه هاي اصلي توليد اقتدار و قدرت بازدارندگي را بوجود آورده است.
كريميان با اشاره به نگاه انديشكده هاي آمريكايي به بسيج ادامه داد: از ديدگاه انديشكده هاي آمريكايي بسيج به عنوان بدنه فعال ملت و نماد حضور مردم در دفاع از انقلاب اسلامي در مواقع بحراني تعريف شده و دشمن نيز به اهميت اين موضوع پي برده است.
وي با تاكيد بر اينكه بسيج يكي از ستون هاي تامين امنيت داخلي است، گفت: دشمن در جريان هشت سال دفاع مقدس نتوانست در قبال غيرت ديني مردم بايستد، از اين رو سعي كرد طومار اخلاق مداري را در بين مردم ايران برچيند.
فرمانده سپاه عاشورا با بيان اينكه در عرصه هاي مختلف موتور محركه سپاه بسيجيان هستند، يادآوري كرد: بسيج قدرت و نمود خود را در بحث سازندگي، اقتصاد مقاومتي در عرصه توليد ثروت و اقتدار و برقراري امنيت و شبكه فعال قدرت اطلاعات نشان داده است.
سردار كريميان افزود: دشمن بيشتر دنبال تشديد تهاجم فرهنگي و افزايش تحريم هاي اقتصادي است و با ظرفيت هاي مختلفي همچون جنگ نرم در تلاش است تا به جوانان اين مرز و بوم آسيب برساند كه با توجه به تفكرات بسيجي جوانان ايران دشمن با شكست هاي پي در پي مواجه و روبرو مي شود.
وي با بيان اينكه بسيج در صحنه هاي جديد حرفي براي گفتن دارد، گفت: بسيجيان با افزايش دانش و حضور قدرتمند در فضاي مجازي بايد حملات سايبري و توطئه جديد دشمن را بشكنند و به همين خاطر با تشكيل شوراي سايبري و حضور بسيجيان علاقمند با افزايش سواد رسانه اي جبهه جديدي را براي فعاليت گشوده اند.
سردار كريميان ادامه داد: دشمن با جنگ نظامي، امنيتي، اطلاعاتي و سايبري به جنگ عليه جمهوري اسلامي روي آورده و بنابراين بايد با توليد محتوا با دشمن در فضاي سايبري جنگيد.
وي با بيان اينكه در شرايط كنوني وظيفه طلاب، روحانيون، اساتيد، دانشگاهيان، فرهنگيان و نحبگان جامعه توليد محتوا و گفتمان سازي است، اظهار كرد: بايد از اين گفتمان عليه دشمن استفاده كرد.
فرمانده سپاه عاشورا گفت: شبهه افكني عليه اسلام در دستور كار دشمن است و بايد خود را در برابر اين تهديدات و شبهه افكني ها آماده نگه داريم.
سردار كريميان افزود: خدمات رساني بهتر و بيشتر به مردم، استفاده از جوانان با انگيزه و مديريت جهادي و بسيجي وار لازمه موفقيت جمهوري اسلامي ايران در ابعاد و عرصه هاي گوناگون است.
شهرستان بناب با 126 هزار نفر جمعيت در فاصله 110 كيلومتري جنوب مركز آذربايجان شرقي واقع شده است.
تنظيم كننده: پرويز بابائي ** انتشار دهنده: عزيزي راد
8023/518

سرخط اخبار استان‌ها