۴ آذر ۱۳۹۶، ۹:۰۰
کد خبر: 82741747
T T
۰ نفر
اجراي دوره هاي ايمني و پيشگيري از حوادث براي معلمان كرجي

كرج - ايرنا- مدير كل آموزش و پرورش البرز گفت: با مشاركت شهرداري كرج دوره هاي آموزشي ايمني و پيشگيري از حوادث براي معلمان نواحي 4 گانه آموزش و پرورش كرج برنامه ريزي و اجرايي شده است.

خسرو ساكي روز شنبه در گفت و گو با ايرنا افزود: اين دوره هاي آموزشي با عنوان اطفاء حريق و راه هاي پيشگيري از آن، مقابله با حوادث طبيعي و غير طبيعي، جستجو و امداد و نجات براي معلمان كرجي سازماندهي شده است.
وي هدف از اجراي اين دوره هاي آموزشي براي معلمان كرج را اشاعه فرهنگ ايمني در بين آحاد جامعه و به منظور پيشگيري و مقابله با حوادث و حريق ذكر كرد.
وي با اشاره به اينكه آموزش و پرورش در جريان فرهنگ سازي در جامعه جايگاه مهم و ويژه اي دارد، خاطر نشان كرد: اين دوره ها در قالب 4 كلاس آموزشي براي معلمان در نواحي 4 گانه آموزش و پرورش كرج پيش بيني شده است تا نكات آموزشي اين دوره ها از طريق كلاس درس معلم به دانش آموزان انتقال داده شود.
وي تصريح كرد: در اين دوره ها مديران ،مربيان و معاونين پرورشي ، دبيران ، آموزگاران ، خدمتگزاران و سرايداران مدارس پايه هاي مختلف تحصيلي حضور دارند تا علاوه بر افزايش سطح ايمني مدارس نكات آموزشي لازم به والدين دانش آموزان نيز انتقال داده شود.
ساكي اضافه كرد: اين دوره ها در سطح 1 و 2 براي دانش آموزان به منظور ارتقاء دانش شهروندان در بخش ايمني و پيشگيري از حوادث از سوي سازمان آتش نشاني شهرداري كرج برنامه ريزي شده است كه مرحله اول اين دوره آموزشي به معلمان اختصاص يافته است.
وي ياد آور شد: شهرداري كرج اين دوره ها را به صورت رايگان به منظور حفظ امنيت و آرامش خود و خانواده براي شهروندان اجرا مي كند و در پايان براي شركت كنندگان گواهينامه حضور كه مورد تائيد سازمان برنامه و بودجه ، فني حرفه اي و آتش نشاني است صادر مي كند.
2819 / 6155 خبرنگار: مهين مالمير ** انتشار دهنده: محمد عزيزپور

سرخط اخبار استان‌ها