۲۲ آبان ۱۳۹۶، ۷:۱۱
کد خبر: 82728108
T T
۰ نفر
پیشگوی انگلیسی: آشفتگی سیاسی و بحران اقلیمی محور تحولات سال 2018

لندن - ایرنا - نشریه ایندیپندنت روز دوشنبه در گزارشی نوشت: فردی كه به‌درستی پیروزی دونالد ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری آمریكا و رای مردم انگلیس به خروج از اتحادیه اروپا را پیش‌بینی كرده بود، اكنون تحولات جدیدی را برای سال 2018 پیش‌بینی كرده است.

به گزارش ایرنا، در گزارش ایندیپندنت آمده است: بر اساس پیش بینی 'كریگ همیلتون-پاركر' دریكی از اتوبان‌های انگلیس حمله تروریستی صورت خواهد گرفت، در كره شمالی انقلابی رخ خواهد داد كه در پی آن حكومت 'كیم جونگ اون' فرومی‌پاشد و یك حمله شیمیایی از طریق هواپیمای بدون سرنشین علیه یكی از شهرهای اروپایی صورت می‌گیرد.
وی با انتشار یادداشتی در وبلاگ خود نوشت: 'سال 2018 سال آشفتگی‌های سیاسی و بحران اقلیمی ناشی از شرایط تحولات آب و هوایی خواهد بود.'
ایندیپندنت در ادامه گزارش خود آورده است: پاركر كه استعداد عجیبی در پیش‌گویی دارد از مجموعه حملات تروریستی و ركود اقتصادی در سطح بین‌المللی خبر داد. او كه به‌درستی پیش‌بینی كرده بود هیلاری كلینتون در سال 2017 از عرصه سیاسی كناره‌گیری خواهد كرد، اكنون پیش‌بینی كرده كه دونالد ترامپ رئیس‌جمهوری آمریكا از استیضاح طفره خواهد رفت، اما یك ناو جنگی آمریكا در سال آینده غرق خواهد شد.
این پیشگوی انگلیسی همچنین پیش‌بینی كرد كه اختلافات فرهنگی در فرانسه و آلمان شدت خواهد گرفت و منجر به افزایش شورش‌های خیابانی می‌شود.
پاركر در یادداشت خود آورده است: تحولات اقلیمی در صدر فهرست من است چون احساس می‌كنم در سال 2018 شاهد زمین‌لرزه‌های بی‌سابقه، فوران آتش‌فشان‌ها و آب‌وهوای وحشی خواهیم بود.
وی پیش‌بینی كرد كه آتش‌فشان «وزوو» در ایتالیا فوران خواهد كرد و به‌موجب آن شهر نپال تخلیه می‌شود. در همین حال نیوزیلند نیز شاهد زمین‌لرزه بسیار جدی خواهد بود.
پاركر برای چین و هند نیز جاری شدن سیل را پیش‌بینی كرده و احتمال داد كه به دلیل آب شدن یخ‌های قطب جنوب امكان تردد در برخی مناطق دریاهای جنوب دشوار خواهد شد.
این پیش گوی انگلیسی در همین حال پیش‌بینی كرد كه در سال 2018 معنویت در میان مردم بیشتر خواهد شد.
وی در یادداشت خود نوشت: بسیاری از پیش‌بینی‌های من برای سال آینده غم‌انگیز است اما احساس می‌كنم كه درعین‌حال معنویت در میان مردم بیشتر خواهد شد و همین مساله ما را به سمت عصر طلایی سوق می‌دهد.
پاركر افزود: دشواری‌های پیش رو سبب خواهد شد تا مردمان خوب در كنار یكدیگر جمع شده و جرقه تلاش برای دستیابی به هدف اصلی زندگی انسان زده است.
شبك**1708**اروپام **هـ ن **انتشار**علیرضا ارشادی

سرخط اخبار جهان