۱۹ آبان ۱۳۹۶، ۱۰:۵۹
کد خبر: 82725208
T T
۰ نفر
خدمات رساني به زائران تا خروج  كامل زائران ادامه دارد

ايلام - ايرنا - رئيس پليس راهنمايي و رانندگي استان ايلام گفت: كليه سازمان ها و نهادهاي خدمات رسان بايد تا خروج آخرين گروه از زائران از مرز مهران خدمات رساني خود را ادامه دهند.

سرهنگ محسن ناصري درگفت و گو با ايرنا اظهار كرد: خدمات رساني به زائران كار يك شخص واحد يا سازمان خاصي نيست بلكه ارگان هاي متعددي در اين قضيه تاثير گذار هستند.
وي افزود: وظيفه پليس راهنمايي و رانندگي روانسازي ترافيك، تسهيل در تردد و پيشگيري از حوداث و رسيدگي سريع به تصادفات احتمالي است و شرح وظايف هريك از نهادها وسازمان ها بصورت صريح در دستورالعمل اجرايي اربعين مشخص شده است.
سرهنگ ناصري با بيان اينكه تاكنون بيش از 60 درصد زائران به كشور بازگشته اند، گفت: پليس راهور با تمام امكانات و توان تا خروج كامل زائران با حضور در معابر بصورت شبانه روزي حضور دارد.
وي تاكيد كرد: رها كردن خدمات رساني بصورت نيمه كاره فشار مضاعفي را به پليس و ساير سازمان هاي خدمات رسان تحميل مي كند و پليس و ديگر نهادها چاره اي جزهم پوشاني نخواهد داشت.
به گزارش ايرنا، با توجه به موج بازگشت زائران از طريق مرز بين المللي مهران هم اكنون حجم تردد در جاده هاي استان ايلام سنگين و روان است و مسير تردد زائران از مهران تا سه راهي سرابله يكطرفه شده است.
مرز بين المللي مهران به عنوان قدمگاه زائران عتبات عاليات از ابتداي ماه صفر تاكنون ميزبان بيش از 50 درصد زائران اربعين بوده است.
بر اساس تجربه سال هاي گذشته تعدادي از زائران 2 مرز شلمچه و چذابه نيز مرز مهران را براي بازگشت خود انتخاب مي كنند و برآورد مي شود حدود 60 درصد زائران ار طريق مرز مهران به كشور بازگردند.
خبرنگار: ليلي خاكي**انتشاردهنده: حسن كهزايدان
7180/6119

سرخط اخبار استان‌ها