۱۷ آبان ۱۳۹۶، ۱۰:۰۹
کد خبر: 82723602
T T
۰ نفر
سرمربي اكسين البرز: از عملكرد بازيكنانم در مقابل صبا قم راضي نيستم

كرج-ايرنا-سرمربي اكسين البرز گفت: نتيجه بازي با صبا قم خوب بود اما از عملكرد بازيكنان راضي نيستم چراكه اگر دقت مي كردند بيش از ٣ گل به حريف مي زديم.

به گزارش ايرنا، علي لطيفي روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به بازي شب گذشته صبا قم با اكسين البرز با بيان اينكه صبا خوش شانس بود كه بيش از يك گل نخورد اظهار داشت: بازي زيبايي بود ، در اين ديدار بيش از ١٥ موقعيت صدرصد گلزني داشتيم اما با بي دقتي يكي پس از ديگري هدر رفت كه ناشي از تساوي در سه ديدار قبل بود و فشار زيادي براي پيروزي روي بازيكنان بود.
وي اضافه كرد: ناراحتي و عصبانيت من براي اين بود كه پتانسيل اكسين فراتر از اين بوده ، از بازيكنان توقع بيشتري دارم اما به دليل شرف و تعصبشان كه در طول بازي مردانه جنگيدند آنها را تحسين مي كنم.
لطيفي با اشاره به داوري اين بازي گفت: داوران اين ديدار براي ما در بازي با برق در شيراز هم سوت زده بودند ، با اينكه آن بازي با شكست ما همراه بود اما به عقيده بنده كه يكي از بهترين داوري هاي فصل را انجام دادند.
وي ادامه داد: داوري ها در اين بازي هم عملكرد خوبي داشتند و گل ما و صبا مردود شد كه فكر مي كنم تصميم شان درست بود، اميدواريم كميته داوران از چنين داوران سالم و باشرفي در ساير بازي ها استفاده كند تا حقي از تيمي گرفته نشود.
سرمربي اكسين البرز در بخش ديگري از سخنان خود به تيم صبا قم اشاره و گفت: صبا بازي خيلي خوبي را به نمايش گذاشت ، هومن افاضلي يكي از مربيان با دانش فوتبال ماست اما برخي افراد سودجو عليه او در زمان بازي اين 2 تيم شعار دادند.
لطيفي افزود: صبا همانند اكسين در دقيقه 90 بسته شده و هومن افاضلي نيز با دست خالي جلوي حريفان ظاهر مي شود ، اميدوارم هواداران واقعي اين تيم با صبر و حوصله بيشتر شاهد روزهاي خوب صبا با وي باشند.
تيم فوتبال اكسين البرز در هفته دوازدهم ليگ دسته اول فوتبال كشور توانست با يك گل صباي قم را شكست دهد.
7414/ 6155خبرنگار:وحيده عسكري**انتشار دهنده: محمد عزيزپور

سرخط اخبار استان‌ها