۱۴ آبان ۱۳۹۶، ۱۴:۲۰
کد خبر: 82720426
T T
۰ نفر

اهتمام شركت گاز گيلان براي شبكه اي ايمن و پايدار

۱۴ آبان ۱۳۹۶، ۱۴:۲۰
کد خبر: 82720426
اهتمام شركت گاز گيلان براي شبكه اي ايمن و پايدار

رشت- ايرنا- مديرعامل شركت گاز گيلان با اشاره به پيش بيني مصرف گاز مشتركان گفت: اهتمام شركت گاز برخورداري از شبكه اي ايمن و پايدار است.

حسين اكبر روز يكشنبه در گفت و گو با ايرنا اظهار داشت: براي امسال، تحويل شش ميليارد و 900 ميليون مترمكعب گاز بصورت ايمن و پايدار به مشتركان استان در نظر گرفته شده كه تاكنون ، سه ميليارد مترمكعب از آن محقق شده است.
وي يادآور شد: سال گذشته حدود شش ميليارد و 300 ميليون متر مكعب گاز در گيلان مصرف شده است.
وي خاطرنشان كرد : شركت گاز گيلان؛ پارسال حدود 950 هزار مشترك را تحت پوشش قرار مي داد و امسال اين تعداد به بيش از 975 هزار مشترك افزايش يافته است.
اكبر با بيان اينكه افزايش ارائه كيفي خدمات از مهمترين اهداف اين شركت در استان است افزود: در همين راستا، پروژه قرائت و چاپ همزمان صورتحساب در جهت افزايش سطح رضايتمندي مشتركان اجرايي مي شود.
وي همچنين تقويت سيستم ارتباطي ادارات شهرستان هاي شركت گاز گيلان با مركز استان درجهت پاسخگويي و ارائه خدمات بهتر و نصب كنتورهاي ارتقاء يافته را از جمله اقدامات اين شركت براي افزايش خدمات كيفي ذكر كرد.
وي در ادامه به تيم شش نفره ارزيابي تعالي و سرآمدي شركت ملي گاز در استان از سيزدهم تا شانزدهم آبان ماه جاري اشاره و ابراز اميدواري كرد ارزيابي خوبي از شركت گاز گيلان انجام و نتيجه آن موجب يادگيري و افزايش سطح تجربه همه كاركنان و به تبع آن بهبود اقدامات در مجموعه شركت ملي گاز و شركت هاي تابعه شود.
در حال حاضر بيش از 95 درصد جمعيت روستايي و صد درصد جمعيت شهري گيلان از نعمت گاز بهره مند هستند.
خبرنگار: مريم سليماني**انتشار دهنده: بابايي
7296 /6030

سرخط اخبار استان‌ها