۱۳ آبان ۱۳۹۶، ۱۲:۳۴
کد خبر: 82718989
T T
۰ نفر
امام جمعه كاشمر: دشمن شناسي براي ملت ايران ضروري است

مشهد- ايرنا- امام جمعه كاشمر گفت: دشمن ‌شناسي موضوعي بسيار مهم است تا بتوان از اين دريچه دسيسه‌ هاي دشمن را شناخت و آنها را خنثي نمود.

حجت‌الاسلام سيدكاظم طباطبايي روز شنبه در راهپيمايي 13 آبان افزود: ملت بايد با ترفندهاي آمريكا آشنا بوده و متوجه روشهاي خصمانه‌اي كه عليه ايران بكارگير مي گيرند باشد. يكي از دسيسه‌هاي آمريكا ايجاد اختلاف و چنددستگي بين مردم است لذا همه جناحهاي سياسي بايد در برابر آمريكا متحد و منسجم باشند.
وي به توطئه‌هاي دشمن عليه قدرت دفاعي و نظامي ايران اشاره و بيان كرد: ملت و كشور ايران مستقل، آزاد و صلح طلب هستند لذا هيچ كشوري حق ندارد در مورد قدرت دفاعي جمهوري اسلامي اظهار نظر كند.
امام جمعه كاشمر ادامه داد: بايد براي جلوگيري از تجاوز دشمن بي‌حيا، قوي و قدرتمند باشيم و همانگونه كه مقام معظم رهبري فرمودند بر سر قدرت نظامي و دفاعي خود با هيچكس مذاكره نمي‌كنيم.
او به اظهارات اخير رييس جمهور آمريكا اشاره و بيان كرد: ترامپ با سخنان خود به ملت ايران اهانت كرد و اين نشانه بي‌خردي و بي‌فرهنگي اوست. همه گرفتاريهايي كه امروز در خاورميانه و كشورهاي اسلامي وجود دارد زير سر آمريكا بوده و گروهك جلاد داعش نيز هم ساخته دست آنها است.
شركت كنندگان در اين راهپيمايي با سر دادن شعارهاي 'مرگ بر آمريكا و مرگ بر اسراييل' انزجار خود را از استكبار جهاني به سركردگي آمريكا به نمايش گذاشتند. اجراي سرود مرگ بر آمريكا توسط 95 نفر از دانش‌ آموزان كاشمري به يادبود 95 شهيد دانش‌آموز اين شهرستان و نيز قرائت قطعنامه از ديگر برنامه‌هاي روز ملي مبارزه با استكبار جهاني و روز دانش‌آموز در كاشمر بود.
كاشمر در فاصله 228 كيلومتري جنوب غربي مشهد قرار دارد.
7497/1858

سرخط اخبار استان‌ها