۱ آبان ۱۳۹۶، ۱۲:۲۴
کد خبر: 82705422
T T
۰ نفر
دادسرا اورژانس دستگاه قضايي است

قزوين-ايرنا- رئيس كل دادگستري استان قزوين گفت: دادسرا اورژانس دستگاه قضايي است و از اين رو بايد در مجموعه دادسرا هميشه آماده و مهيا بود.

به گزارش روز دوشنبه ايرنا به نقل از روابط عمومي دادگستري كل استان قزوين، حجت الاسلام و المسلمين نورالله قدرتي در بازديد از دادسراي مركز استان اظهار كرد: بايد در مجموعه دادسرا هميشه آماده و مهيا بود چون برخلاف آنچه كه بايد باشد هنوز به دادسرا به عنوان يك كار اداري نگاه نمي شود.
رئيس كل دادگستري استان قزوين، پست هاي دنيوي را امانت ديني دانست و اضافه كرد: از فرصت ايجاد شده در دستگاه قضايي براي خدمت رساني به مردم بايد به خوبي استفاده كرد تا محبوب ترين انسان در پيشگاه الهي باشيم.
حجت الاسلام قدرتي اظهار كرد: قاضي همانند طبيب است و بايد با دلسوزي و تلاش به گرفتاري مراجعه كنندگان رسيدگي كند.
رئيس كل دادگستري استان قزوين خاطرنشان كرد: بايد از همه امكانات براي خدمت به مردم استفاده كنيم، چون مردمي كه به دستگاه قضايي مراجعه مي كنند به ناچار و تنها براي احقاق حق آمده اند و از اين رو بايد نوع ارائه خدمت ما متفاوت باشد.
وي اظهار كرد: بايد سعي كرد در كنار قوانين خشك، نوع رفتار خود با مردم را توام با رافت اسلامي و خدمت يك كارگزار نظام اسلامي منطبق بسازيم.
حجت الاسلام قدرتي در پايان يادآور شد: مراقبت در كار يكي از مسائلي است كه بايد همواره مورد توجه ما باشد و اين توجه و مراقبت بايد در ابعاد مختلف ظهور و بروز داشته باشد.
6101*3013
خبرنگار:هادي درزي رامندي**انتشار دهنده: رضا اولادي

سرخط اخبار استان‌ها