۲۵ مهر ۱۳۹۶، ۸:۳۰
کد خبر: 82698621
T T
۰ نفر

شاپور هادیزاده شهردار آبدانان شد

۲۵ مهر ۱۳۹۶، ۸:۳۰
کد خبر: 82698621
شاپور هادیزاده شهردار آبدانان شد

ایلام - ایرنا - رئیس شورای اسلامی شهر آبدانان گفت: در سیزدهمین جلسه اعضای شورای اسلامی این شهر 'شاپور هادیزاده' با كسب پنج رای موافق به عنوان شهردار جدید آبدانان معرفی شد.

سید حرمت الله موسوی مقدم روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار كرد: از 10 فردی كه بعنوان گزینه های واجد شرایط تصدی پست شهرداری آبدانان به اعضای شورای شهر معرفی شده بودند، پس از طی یك فرایند علمی و منطبق بر اسلوب های معتبر اداری 2 نفر از آنان وارد رقابت در مرحله نهایی شدند.
وی افزود: افراد نهایی به منظور توجیه و تشریح برنامه های پیشنهادی و دفاع از طرح ها و ایده های ارائه شده خود در جلسه یكشنبه شب شورای شهر دعوت و به مدت پنج ساعت به دفاع از سابقه كاری، اجرایی و برنامه های مورد نظر و قابل اجرای خود پرداختند.
رئیس شورای اسلامی شهر آبدانان فرایند گزینش و تعیین شهردار را بسیار دقیق و فارغ از نگاه سطحی عنوان و تاكید كرد: پس از تجزیه و تحلیل مباحث مطروحه و نگاه جدی به نقش آفرینی افراد در دوران خدمت و دقت نظر در تجارب و سوابق مسئولیت از میان گزینه های موجود شاپور هادیزاده با كسب پنج رای موافق شورا و بدون هرگونه مخالف به عنوان شهردار جدید آبدانان انتخاب و جهت طی مراحل قانونی به فرمانداری معرفی شد.
موسوی مقدم یادآور شد: شهردار جدید آبدانان از نیروهای رسمی شهرداری ، دارای مدرك تحصیلی مهندسی عمران و 24 سال سابقه كاری در شهرداری است.
خبرنگار: سید حرمت الله موسوی مقدم ** انتشار دهنده: حسن كهزادیان
7174/6119

سرخط اخبار استان‌ها